کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش ۱۳ درصدی ترددهای تعطیلات ابتدایی نوروز

ایسنا , 3 فروردين 1402 ساعت 23:00

جانشین فرمانده پلیس راهور فراجا از افزایش ۱۳ درصدی ترددها در ایام نوروز خبر داد.


به گزارش مردم فردا،سردار سید تیمور حسینی با اشاره به افزایش آمار ۱۳ درصدی ترددها در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروزی که از  ۲۴ اسفند ماه آغاز شده بود، گفت: آمارهای به دست رسیده نشان می‌دهد افزایش ترددهایی که امسال با ان مواجه هستیم بیشتر مربوط به محورهای استان مازندران، بوشهر، فارس، خراسان رضوی و کرمان است.

جانشین فرماندهی پلیس راهور فراجا با ابراز تأسف نسبت به اتفاقات روزهای گذشته که در محورهای شمالی کشور مانند چالوس و هراز رخ داده است، افزود: طی روزهای گذشته بر اثر تداوم بارش برف و باران در محورهای شمالی کشور از جمله محور چالوس ۱۰ فقره ریزش و محور هراز  سه فقره ریزش سنگ مواجه بوده ایم که در جریان رخ دادن این ریزش در روز قبل دو نفر از هموطنان خود را از دست دادند. این افراد سرنشین یک خودرو پژوپارس بودند.

حسینی در ادامه نسبت به دلایل اصلی بروز ریزش سنگ در محورهای شمالی که جنس زمین و استمرار بارش‌هاست تاکید کرد و گفت: بنابر تشخیص وقوع حادثه و تکرار ریزش سنگ در جاده‌ها شب گذشته بدون اطلاع قبلی به علت شدت بارش برف و باران محورهای مذکور را مسدود کردیم تا بتوانیم از وقوع حوادث و سوانح احتمالی جلوگیری کنیم.
 
وی تصریح کرد: طی گزارش های به دست رسیده از سازمان هواشناسی در روزهای آینده مجدد شاهد بارش شدید برف و باران در محورهای پر تردد کشور خواهیم بود، لذا قطعا اتخاذ تمهیدات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و بعد از تصمیم‌گیری تمهیدات لازم را به اطلاع مردم عزیزمان خواهیم رساند.

جانشین فرماندهی پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه طی دو روز آینده حجم بارش‌ها در استانهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی افزایشی خواهد بود و در این خصوص نیز تمهیدات لازم باید به‌سرعت اتخاذ شوند، گفت: از تمامی عزیزانی که قصد سفر به استان‌های پر بارش و محورهای پر خطر مانند چالوس، هراز، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، بوشهر، اصفهان و کرمان را دارند، تقاضا می‌کنیم در صورت امکان سفرهای غیر ضروری خود را به روزهای بعد موکول کنند، در غیر این صورت ابتدا از سلامت فنی خودروی خود، به همراه داشتن لوازم مورد نیاز در چنین شرایطی مانند زنجیر چرخ و داشتن سوخت کافی مطمئن شوند و بدانند بستن کمربند ایمنی لازم است و از سرعت غیر مجاز و حرکت در حالت خواب آلودگی به شدت اجتناب کنند.


کد مطلب: 17505

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/17505/افزایش-۱۳-درصدی-ترددهای-تعطیلات-ابتدایی-نوروز

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir