تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای وضعیت جوی استان‌های پرمسافر و توریست‌پذیر در روزهای اول و دوم فروردین سال ۱۴۰۲ را تشریح و طبق این اطلاعیه اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر استان‌های پر تردد از سوی مسافران نوروزی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و در برخی شهرها همراه با کاهش دما،بارش باران، رگبار باران و غبار محلی پیش بینی می‌شود.
وضعیت جوی استان‌های پر تردد نوروزی در روزهای اول و دوم فروردین
به گزارش مردم فردا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران ( اول و دوم فروردین ماه) نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها با احتمال رگبار و رعد وبرق و بارش پراکنده و وزش باد و در برخی مواقع وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت جوی اصفهان نیز در این دو روز صاف تا کمی ابری و نیمه ابری، وزش باد شدید و در بعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد و گاهی وزش باد شدید و رگبار باران و بارش‌های پراکنده خواهد بود.
وضعیت جوی کرج نیز در این دو روز ابری و مه‌آلود، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال تگرگ و کاهش زیاد دما پیش بینی می‌شود.
آسمان گرگان قسمتی ابری با بارش‌های پراکنده و خفیف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت جوی ساری هم ابری همراه با بارش باران و کاهش دمای زیاد و رشت نیز ابری و مه‌آلود و در بعضی ساعات بارش باران و افزایش باد با احتمال رعد وبرق خواهد بود.
تبریز نیز وضعیت جوی قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد، بارش باران و دربعضی ساعات مه رقیق را تجربه می‌کند.
آسمان مشهد نیز قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، همراه با رگبار و رعد و برق در برخی ساعات و احتمال تگرگ و در بعضی ساعات هم همراه با افزایش باد و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
وضعیت جوی اهواز کمی ابری تا قسمتی ابری و به تدریج ابری و در بعضی ساعات رگبار و رعد وبرق و وزش باد خواهد بود و برای شیراز نیز به‌ تدریج ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعد وبرق و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و به‌تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.
آسمان بوشهر نیمه‌ابری به‌تدریج ابری و گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده و بندرعباس نیمه‌ابری تا ابری همراه با مه رقیق غبار محلی و در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد وبرق  و وزش باد شدید خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdcdno0f.yt05s6a22y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما