کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین آمار ابتلای دانشجویان علوم پزشکی به کرونا اعلام شد

فارس , 28 آذر 1400 ساعت 11:18

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت اظهار کرد: از آنجایی که اکثر دانشجویان دو دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند و در مراکز درمانی حضور دارند و پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند وضعیت ابتلا به کرونا پس از بازگشایی‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی بسیار پایین است.


به گزارش مردم فردا،حمیدرضا اشراقی، مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی پزشکی در ایام کرونا، اظهار کرد: تصمیم برای حضوری بودن یا غیر حضوری بودن امتحانات پایان ترم کاملا در حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان است.

وی درباره وضعیت خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی در ایام کرونا، این گونه توضیح داد: با توجه به پیگیری موضوعات تغذیه و خوابگاه ها و ... ما در خوابگاه هایی که با ظرفیت بالاتر زمان تعطیلی دانشگاه ها و غیر حضوری بودن این مراکز آموزشی قرار دارد حضور دانشجوها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاملا رعایت شده و مدیریت شده است و میزان ابتلای دانشجویان به ویروس کرونا بسیار پایین است.

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: در خوابگاه هایی که پیش از این‌ها حدود ۱۰۰ نفر در آن خوابگاه حضور داشتند امروز قریب با ۴۰۰ نفر در آن حضور دارند در این مجموع تنها ۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وی ابراز کرد: می توان در همین باره اشاره کرد که اخیرا در دانشگاه علوم پزشکی یزد تنها ۲ مورد ابتلا به کرونا در میان دانشجویان وجود داشته است. سعی کرده ایم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از خوابگاه‌ها با شرط رعایت این پروتکل‌ها توانسته‌ایم خدمات مناسبی را به دانشجویان ارائه دهیم تا دانشجویان در ایام منتهی با امتحانات پایان ترم با دغدغه و نگرانی‌های کمتری برای این زمان آماده شوند.


کد مطلب: 1637

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/1637/آخرین-آمار-ابتلای-دانشجویان-علوم-پزشکی-کرونا-اعلام

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir