تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
گوگل در بخش توسعه نرم‌افزاری، توانایی خود را با توسعه و عرضه اندروید ثابت کرده است. این شرکت هر سال نرم‌افزارهای خود را نیز به امکانات متنوع‌تری مجهز می‌کند. در آخرین مورد گویا قابلیت ایجاد پروفایل کاربری در Google Messages ارائه خواهد شد.
گوگل مسیج تجهیز خواهد شد
به گزارش مردم فردا،قابلیت ایجاد پروفایل کاربری در Google Messages چگونه به نظر می‌رسد؟
برخی از برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث، مانند واتس‌اپ، به شما امکان می‌دهند برای خود پروفایلی ایجاد کنید که شامل تصویر یا آواتار به همراه یک نام است. در واتس‌اپ می‌توانید پروفایل ایجاد شده توسط یکی از مخاطبین خود را با ضربه زدن روی آیکون ذره بین که در سمت راست بالای نمایشگر قرار دارد و تایپ کردن نام او در نوار جستجو بررسی کنید. وقتی آن نام در بالای صفحه چت شما ظاهر شد، می‌توانید آن را انتخاب کنید و بدین ترتیب پروفایل واتساپ مخاطب خود را خواهید دید.

به گزارش AndroidPolice و با توجه به اسکرین شاتی که صفحه پروفایلی را نشان می‌دهد و توسط یک کاربر ردیت به نام seeareeff منتشر شده است، به نظر می‌رسد گوگل به کاربران اندرویدی که از برنامه پیام رسانی گوگل (Google Messages) استفاده می‌کنند، اجازه می‌دهد تا پروفایل‌های خود را ایجاد کنند. این صفحه با مراجعه کاربران نسخه بتا به تنظیمات و جستجوی پروفایل‌ها کشف شده است. لازم به ذکر است Android Police اشاره دارد که صفحه پروفایل در واقع توسط میشال رحمان از Esper کشف شده است.

بنابراین می‌توان به اعتبار این اطلاعات امید زیادی داشت زیرا وی قبلا سابقه درز اطلاعات مهمی از محصولات و نرم‌افزارهای گوگل را داشته است. این صفحه، در حال حاضر، قابل استفاده نیست و به صورت یک قالب خالی می‌باشد. این افشاگر می‌گوید که اگر قابلیت مذکور توسط گوگل ارائه شود، کاربران Google Messages می‌توانند پروفایلی با عکس، نام و آدرس ایمیل خود ایجاد کنند. بر اساس این اسکرین شات، به نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که چه کسی بتواند پروفایل آن‌ها را مشاهده کند.

به طور کلی انتظار می‌رود که گزینه‌های در دسترس شامل چند مورد باشند و ابتدائا به هر کسی که برای شما پیامی ارسال می‌کند اجازه دهد در صورت ارسال پاسخ، پروفایل شما را ببیند. یک حالت دیگر نیز وجود دارد که فقط به مخاطبین شما اجازه می‌دهد پروفایل شما را ببینند و سومین و محدودترین گزینه نیز به شما امکان می‌دهد که فقط خودتان پروفایل خود را مشاهده کنید.

به گفته PhoneArena، قابلیت‌های دیگر این بخش به شما امکان می‌دهند زمانی که یکی از مخاطبین شما تغییری در پروفایل خود ایجاد کرد، اعلانی دریافت کنید و زمانی که مخاطب جدیدی پیدا شد نیز اعلانی برای شما ارسال شود. در حال حاضر، ما هیچ اطلاعاتی درباره اینکه گوگل قصد دارد این ویژگی را چه زمانی ارائه کند، نداریم. حتی مشخص نیست این قابلیت به طور کلی ارائه خواهد شد یا خیر.

این مورد، ویژگی بسیار خوبی است زیرا اکثر مردم قرار نیست هر فردی را که تا به حال در یک چت آنلاین شرکت کرده‌اند به یاد بیاورند. بنابراین یک نگاه سریع به پروفایل کاربر ممکن است اطلاعات قدیمی را به آنان یادآوری کند.
نظر شما کاربران گرامی درباره این موضوع که قابلیت ایجاد پروفایل کاربری در Google Messages ارائه خواهد، چیست؟
https://mardomefarda.ir/vdcb95b8.rhb0apiuur.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما