تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
گوشی‌های میان رده گلکسی سری M با سخت‌افزار قدرتمند مورد استقبال کاربران قرار گرفته و اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی گلکسی M54 5G است. در همین رابطه شاهد انتشار تصاویر دستگاه میان‌رده سامسونگ به همراه افشای برخی از مشخصات فنی آن هستیم.
مشخصات و تصاویر گوشی گلکسی M54 5G سامسونگ افشا شد
به گزارش مردم فردا،سامسونگ قصد دارد به زودی گوشی Galaxy M54 را در ادامه گوشی گلکسی M53 عرضه نماید. این گوشی میان رده قرار است با تراشه قدرتمند عرضه شود و باتری بزرگی داشته باشد. اکنون جزئیات بیشتری از این دستگاه میان‌رده منتشر شده و تصاویر آن نیز به بیرون درز کرده است.



مشخصات گوشی گلکسی M54
ظاهراً این گوشی میان‌رده سامسونگ به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز شده و از یک  باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در کنار نمایشگر ۶.۷ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد.

این چیپست از هشت هسته بهره می‌برد که شامل چهار هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است. پیش از این گوشی مورد اشاره در تست‌های تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ ۷۵۰ امتیاز و در تست چندهسته‌ای امتیاز ۲۶۹۶ را کسب کرده بود.



به لطف گیک‌بنچ می‌توان گفت که گلکسی M54 به صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۳ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض خود بهره می‌برد و در نتیجه رابط کاربری آن هم One UI 5 خواهد بود.

گوشی گلکسی M54 در بنچمارک گیک‌بنچ با ۸ گیگابایت حافظه‌ رم مشاهده شده اما طبق اطلاعاتی که پیرامون این محصول وجود دارد، ظاهراً سامسونگ قصد دارد آن را در یک مدل دیگر با ۶ گیگابایت حافظه‌ رم راهی بازار کند.

انتظار می‌رود گلکسی M54 5G به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۴۸ پیکسل یا همان +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه شود. به‌نظر می‌رسد که پنل پشتی این گوشی به دوربین سه‌گانه شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی مجهز شده و  یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر سلفی را به عهده دارد.
https://mardomefarda.ir/vdcdxx0f.yt09s6a22y.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما