تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱
جالب است ۰
رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر درباره دلایل گرانی طلا و سکه در بازار توضیح داد.
پشت پرده افزایش قیمت طلا و سکه؛ زمان خرید طلا و سکه هست یا خیر؟
به گزارش مردم فردا،ابراهیم محمدولی درباره دلایل افزایش قیمت طلا و سکه در بازار می گوید: چند روز در بورس کالا ربع سکه عرضه شد و بعد از چند روز، عرضه سکه متوقف شد. این شرایط را در کنار قیمت اونس جهانی طلا بگذارید و بازار ارز و تقاضا در بازار و در عین حال، مسایل سیاسی را هم در نظر بگیرید. این عوامل باعث نوسانات قیمت طلا و سکه می شود.

رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تصریح می کند: در حال حاضر متاسفانه در وضعیت افزایشی قیمت‌ها قرار داریم و این نوسانات شدید، اجازه مطلوب را به تقاضاکننده نمی دهد که به راحتی بتواند تصمیم بگیرد در بازار چه رفتاری داشته باشد و این که خرید کند یا خیر.

محمدولی عنوان می کند: حتی همین مساله برای اعضای صنعت طلا نیز اتفاق می افتد که در تصمیم گیری در بحث خرید و فروش در این نوسانات دچار سردرگمی شوند که اگر طلا و سکه را بفروشند، می توانند با همین قیمت جایگزین کنند یا خیر.

رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به این پرسش خبرآنلاین که با توجه به نوسانات شدید قیمت ها، این سوال برای خیلی از مردم مطرح است که آیا زمان خرید طلا و سکه هست یا خیر؟ می گوید: اگر ما می دانستیم که چه اتفاقی برای قیمت ها می افتد، خب خودمان کاری می کردیم تا بتوانیم طلای بیشتری اندوخته کنیم. پیش بینی در این زمینه خیلی سخت است و نمی توان پیش بینی کرد.

محمدولی می افزاید: اما تجربه نشان داده که در بحث طلا و سکه اگر سرمایه گذاری برای درازمدت باشد، کسی ضرر نمی کند.
https://mardomefarda.ir/vdcg7q9q.ak93q4prra.html
منبع : خبر آنلاین
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین