تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
آخرین داده‌های سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در بعضی از استان‌ها، ورود سامانه بارشی به استان‌های مرزی در غرب و شمال غرب کشور و همچنین افزایش آلاینده‌ها در ۴ کلانشهر حکایت دارد.
بارش باران در بعضی استان‌ها از امروز؛ تهران بارانی می‌شود
به گزارش مردم فردا،براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۸ آذر) در گیلان و شرق اردبیل بارش باران پیش‌بینی و از ساعات بعد از ظهر نیز با ورود سامانه بارشی در استان‌های مرزی واقع در شمال غرب و غرب کشور نیز ابرناکی و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

چهارشنبه (۹ آذر) بارش در گیلان و غرب مازندران به‌صورت پراکنده ادامه خواهد داشت و فعالیت سامانه بارشی در غرب و شمال غرب تقویت می‌شود. در این روز تراکم آلاینده‌های جوی در استان‌های تهران و البرز ادامه خواهد داشت و پنجشنبه (۱۰ آذر) از شدت بارش در غرب و شمال غرب کاسته می‌شود و به‌تدریج گستره بارش علاوه بر سواحل دریای خزر شمال شرق را نیز دربرمی‌گیرد.

جمعه (۱۱ آذر) بارش در سواحل دریای خزر، اردبیل، نوار شرقی آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

شنبه(۱۲ آذر) بارش در سواحل دریای خزر تقویت می‌شود و به‌صورت پراکنده در مناطقی از شمال غرب ادامه خواهد داشت.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر و از بعد از ظهر پنجشنبه و روز جمعه در نوار شرقی کشور دما کاهش می‌یابد و طی ۳ روز آینده دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده
آسمان تهران فردا (۹ آذر) قسمتی ابری و در بعضی ساعات غبارآلود، از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخر وقت، بارش پراکنده با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و روز  پنجشنبه (۱۰ آذر) نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و در بعد از ظهر وزش باد و کاهش ابر با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcgt79q.ak9tz4prra.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما