تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
پس از ماه‌ها افشاگری، سرانجام تاریخ معرفی گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری 13 شیائومی تأیید شد. این شرکت به‌تازگی تأیید کرده است که در ساعت 19 (به‌وقت محلی) روز 1 دسامبر/10 آذر، پرچمداران جدید خود را در چین رونمایی خواهد کرد. همچنین تأیید شده است که در این رویداد چند محصول دیگر مانند ساعت هوشمند Watch S2، ایربادز Buds 4 و رابط کاربری MIUI 14 نیز درکنار سری Xiaomi 13 معرفی خواهند شد.
تاریخ برگزاری رویداد شیائومی مشخص شد
به گزارش مردم فردا،سال گذشته در ماه دسامبر، شیائومی از گوشی‌های هوشمند Xiaomi 12X ،Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro خود رونمایی کرد. به‌نظر می‌رسد که امسال جانشینی برای مدل 12X وجود نخواهد داشت. بنابراین، خانواده پرچمداران آینده شیائومی تنها شامل دو مدل Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro خواهد بود که البته انتظار می‌رود مدل Ultra نیز سال آینده میلادی به جمع آن‌ها اضافه شود.

پیش از این، رندر فاش‌شده شیائومی 13 را منتشر کرده بودیم که به‌خوبی طراحی پنل جلویی و پشتی دستگاه درکنار رنگ‌بندی متنوع احتمالی آن را نشان می‌دهد.

تاریخ معرفی سری شیائومی 13 با پشتیبانی از IP68
این شرکت همچنین تأیید کرده است که سری شیائومی 13 دارای حاشیه‌های بسیار باریک خواهد بود. اندازه قاب پایینی مدل استاندارد تنها 1.61 میلی‌متر است که یک رکورد جدید در گوشی‌های هوشمند محسوب شده و تقریبا می‌تواند معادل حاشیه صفحه در کناره‌های دستگاه باشد. همچنین رسما تأیید شده است که هر دو مدل خانواده شیائومی 13 از گواهی IP68 به‌منظور مقاومت دربرابر آب و گردوغبار بهره می‌برند.

شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو از تراشه جدید کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 قدرت خواهند گرفت. همچنین مشخص نیست که آیا سری Xiaomi 13 با MIUI 14 به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده ارائه می‌شود یا خیر. اگر این‌گونه نباشد، این دستگاه‌ها قطعا یکی از اولین گوشی‌هایی خواهند بود که آپدیت MIUI 14 را دریافت می‌کنند.

Xiaomi Watch S2
درکنار سری شیائومی 13 و MIUI 14، این شرکت تأیید کرده است که مدل جدید ساعت هوشمند و ایربادز خود به‌ترتیب با نام‌های Watch S2 و Buds 4 را نیز معرفی خواهد کرد. با وجود نمایش طراحی این دو گجت در پوسترهای رسمی اما، درحال‌حاضر اطلاعاتی از مشخصات شیائومی بادز 4 و شیائومی واچ اس 2 در دست نیست.

این شرکت درحال‌حاضر Xiaomi Buds 4 Pro را با قیمت 1099 یوان (~ 152 دلار) در چین به‌فروش می‌رساند. از این‌رو، این احتمال وجود دارد که Buds 4 محصولی مقرون‌به‌صرفه‌تر با قیمت حدود 500 یوان (~ 70 دلار) باشد. این ایربادز همچنین در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcc1mqs.2bq048laa2.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما