تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
نسخه وب اسنپ‌چت هم اکنون در مرورگر اج مایکروسافت کار می‌کند.
پای اسنپ چت به مایکروسافت باز شد
به گزارش مردم فردا،شبکه اجتماعی اسنپ چت با اکوسیستم مبتنی بر ویندوز مایکروسافت پیچیده بوده است. در گذشته، اسنپ‌چت هر کاری انجام داده و حتی عینک واقعیت افزوده ساخته، اما از ویندوز یا ویندوز فون حمایت نکرده است. با عرضه اپلیکیشن اسنپ‌چت در فروشگاه مایکروسافت، به نظر می‌رسد اوضاع تغییر کرده است.
عدم وجود اسنپ‌چت در گوشی‌های ویندوز، سال‌ها یک موضوع بحث داغ بود. اما مدت‌ها پس از این که پلتفرم ویندوز موبایل توسط مایکروسافت، تعطیل شد، اسنپ‌چت بالاخره در فروشگاه مایکروسافت به عنوان یک اپلیکیشن پیشرونده تحت وب یا PWA ظاهر شد. این پلتفرم بر مبنای نسخه وب اسنپ‌چت که چند ماه پیش عرضه شد هم اکنون در مرورگر اج مایکروسافت کار می‌کند.  
با نصب اپلیکیشن ۱.۴ مگابایتی، اسنپ‌چت همیشه به‌روز خواهد بود و همان ویژگی‌های مشابه نسخه وب را خواهد داشت.
از آنجا که این پلتفرم از طریق اج مایکروسافت کار می‌کند، ویندوز با آن مثل یک اپلیکیشن بومی برخورد می‌کند که شامل یک آیکن اپلیکیشن در منوی استارت، پشتیبانی از اعلانات و موارد دیگر است.
کاربرانی که علاقمندند پیام‌ها یا استوری‌های اسنپ‌چت را از لپ تاپ ویندوز خود دنبال کرده یا عکس‌های اسنپ‌چت را در رایانه خود بگیرند، می‌توانند اپلیکیشن PWA اسنپ‌چت را از فروشگاه مایکروسافت به رایگان دانلود کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcd550f.yt0ok6a22y.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما