کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدال برنز پینگ‌پنگ‌باز ایران قطعی شد

مهر , 6 آذر 1401 ساعت 11:00

نوید شمس و هم تیمی هندی‌اش با کسب دو پیروزی مدال برنز خود را در بخش دوبل مسابقات استارکانتندر پرتغال قطعی کردند.


به گزارش مردم فردا،نوید شمس تنها نماینده ایران در مسابقات تنیس روی میز استارکانتندر پرتغال در رده سنی زیر ۱۹ سال است که پس از ناکامی از صعود به مرحله حذفی این رقابت ها، دیدارهایش را در بخش دوبل پیگیری کرد.
«پایاس» از هند هم تیمی نوید شمس در بخش دوبل است. این ترکیب در اولین دیدار تیم دوبل اسپانیا را 3 بر صفر شکست داد و در دومین دیدار هم به مصاف نماینده کشور استرالیا که متشکل از بازیکنانی از چین و مالزی بود رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.
بدین ترتیب تیم دوبل نوید شمس و هم تیمی هندی اش با صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود در رقابت های استارکانتندر پرتغال را قطعی کرد.
در بخش انفرادی این مسابقات که در در شهر ویلا نوا دگایا در جریان است، نوید شمس در گروه ۷ دیدارهای مقدماتی خود را برابر حریفانی از رومانی، چک و بلژیک برگزار کرد. او مقابل « آدرین» از بلژیک۳ بر صفر شکست خورد اما در رقابت با «سیمون بلیک» از چک به برتری ۳ بر ۲ دست یافت. شمس برای برگزاری سومین دیدار به مصاف «ادوارد» از رومانی رفت و این بازیکن را هم با نتیجه ۳ بر ۲ متحمل شکست کرد اما با توجه به نتایج به دست آمده در دیگر دیدارهای گروه از صعود به مرحله حذفی بازماند.
 

 


کد مطلب: 14740

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/14740/مدال-برنز-پینگ-پنگ-باز-ایران-قطعی

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir