تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سالانه ۱۸ تا ۲۰ هزار پرونده شکایتِ فرهنگیان از آموزش و پرورش به مراجع قضایی می‌رود گفت: غالب شکایات و به عبارتی حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد شکایات از آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی و استخدام است.
۱۸ تا ۲۰ هزار، شکایت سالانه فرهنگیان از آموزش و پرورش
به گزارش مردم فردا،قاسم احمدی لاشکی درباره میزان شکایات ارائه شده به مراجع قضایی از سوی فرهنگیان اظهار کرد: ما در معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، واحد حقوقی، املاک و حمایت قضایی را داریم که اموری از این دست را رسیدگی می‌کند.

وی افزود: در جایی که لازم باشد از معلم‌مان دفاع کنیم، این کار را انجام می‌دهیم و در جایی هم که معلم شکایت کند، موارد را بررسی و دنبال می‌کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سالانه ۱۸ تا ۲۰ هزار پرونده شکایتِ فرهنگیان از آموزش و پرورش به مراجع قضایی می‌رود گفت: نشست هایی را با رئیس دیوان عدالت اداری داشته‌ایم و در پی آن هستیم که برای آرای صادره یک وحدت رویه‌ای ایجاد کنیم و بتوانیم پیشاپیش، اقداماتی را به صورت هماهنگ انجام دهیم تا کمترین پرونده‌ها راهی مراجع قضایی بشود.

احمدی لاشکی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در اولویت کاری ما قرار دارد همین شکایات است که امیدواریم بتوانیم رویه‌ای را تعریف کنیم که منجر به کاهش شمار پرونده‌های قضایی شود.

وی در پاسخ به اینکه عمده شکایات از آموزش و پرورش شامل چه موارد و موضوعاتی است؟ عنوان کرد:‌غالب شکایات و به عبارتی حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد شکایات از آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی و استخدام است.
https://mardomefarda.ir/vdcgxu9q.ak9tw4prra.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما