تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
تعداد نظر۱
جالب است ۰
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو موبایل قاپ حرفه‌ای و کشف 300 فقره سرقت خبر داد.
سرقت موبایل از 300 شهروند؛ سارقان و مالخر دستگیر شدند
به گزارش مردم فردا،سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: اواخر مهر ماه سال جاری، رسیدگی به پرونده 2 موبایل‌قاپ که توسط شهروندان هنگام سرقت در جنوب تهران زمینگیر شده بودند، در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی نشان داد، متهمان سابقه‌دار با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت قرمز رنگ با پرسه زنی در خیابان‌های جنوب، شرق و مرکز تهران اقدام به سرقت‌های متعدد و موبایل‌قاپی کرده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: با تجمیع پرونده های مشابه کارآگاهان در گام نخست با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و تحقیقات شبانه‌روزی متوجه شدند متهمان از ۳۰۰ شهروند در خیابان‌های تهران موبایل قاپی کردند و اموال مسروقه را به یک مرد جوان در غرب استان تهران فروخته‌اند.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه 65 نفر از مالباختگان با مراجعه به پایگاه هشتم پلیس آگاهی سارقان را شناسایی کردند، عنوان کرد: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت‌ موبایل‌قاپی از شهروندان معترف شدند و نشانی مخفیگاه مالخر پرونده را در اختیار کارآگاهان قرار دادند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی مخفیگاه متهم شوند و وی را دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه از مخفیگاه مالخر پرونده تعدادی اموال مسروقه کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.
https://mardomefarda.ir/vdcaymn6.49ny015kk4.html
منبع : فارس
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

دزد بعد از سه مرحله اعدام و راهزن درجا اعدام
آخرین عناوین