تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
برخی کاربران به‌تازگی متوجه ظاهرشدن یک گوشی جدید مقرون‌به‌صرفه از سامسونگ در وب‌سایت بنچمارک Geekbench شده‌اند. طبق آنچه در فهرست Geekbench وجود دارد، سامسونگ در حال آماده‌شدن برای عرضه یک گوشی مقرون به‌صرفه به نام گلکسی M14 5G است که دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.
شی گلکسی M14 5G در Geekbench ظاهر شد
به گزارش مردم فردا،گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M14 5G پیش از عرضه در وب‌سایت بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، در فهرست Geekbench برخی جزئیات گوشی جدید سری M سامسونگ فاش شده است.

جدیدترین محصول از خانواده گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M قرار است با نام Galaxy M14 5G و به‌عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه عرضه شود. ماه گذشته، صفحات مربوط به پشتیبانی از گوشی‌های جدید Galaxy M23 5G، Galaxy A04 و Galaxy A04e راه‌اندازی شد و نوید عرضه گوشی‌های ارزان‌قیمت گلکسی را داد.

البته تنها نسخه هندی این وب‌سایت‌ها آنلاین شد و همین مسئله نشان‌دهنده آن است که گوشی‌های جدید سامسونگ سری M قرار است در بازار هندوستان عرضه شوند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با تاریخ دقیق عرضه گوشی سامسونگ گلکسی ام ۱۴ فایوجی منتشر نشده است.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ Galaxy M14 5G
با وجود عدم تأیید این اطلاعات توسط شرکت کره‌ای سامسونگ، فهرست محصولات وب‌سایت Geekbench تأییدکننده سخت‌افزار و مشخصات فنی Galaxy M14 5G است.

اولین چیزی که در لیست مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G به چشم می‌خورد، استفاده از یک تراشه جدید Exynos در آن است. این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه قرار است به یک تراشه SoC سامسونگ Exynos s5e8535 مجهز شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط پلتفرم SamMobile، این مشخصات احتمالاً اسم رمز تراشه SoC بعدی سامسونگ با نام Exynos 1330 خواهد بود.

در ادامه مشخص شده که این SoC دارای دو هسته 2.4 گیگاهرتزی و شش هسته با فرکانس 2.00 گیگاهرتز است. این تراشه هشت هسته‌ای در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم قرار خواهد گرفت، اما سامسونگ احتمالاً این گوشی مقرون به صرفه را با امکان انتخاب گزینه‌های بیشتر در زمینه حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی معرفی خواهد کرد.

نکته جالب آن است که گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی M14 5G به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 مجهز خواهد شد.

اوایل ماه جاری بود که شرکت سامسونگ با انتشار یک بیانیه رسمی از عرضه سیستم‌عامل اندروید ۱۳ برای گوشی‌های میان رده گلکسی M32 5G خبر داد. این گوشی در تست‌های تک هسته‌ای وب‌سایت بنچمارک Geekbench توانسته امتیاز 751 را ثبت کند. در بنچمارک‌های چند هسته‌ای نیز امتیاز 2051 کسب شده است.

دوربین و صفحه‌نمایش گوشی گلکسی M14 5G
برخی تحلیلگران بر این باورند که گوشی گلکسی M14 5G در واقع یک نسخه تغییر یافته از گوشی Galaxy A14 5G است. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که گوشی مقرون به صرفه سامسونگ دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی با رزولوشن Full HD+ باشد.

گذشته از این مورد، احتمالاً گوشی Galaxy M14 5G سامسونگ در قسمت پشتی دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و همچنین باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. در بخش جلویی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.
https://mardomefarda.ir/vdcdfk0f.yt0os6a22y.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما