کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهبود قابل توجه عملکرد کارت‌های گرافیک Arc در اجرای بازی‌ها با درایور جدید اینتل

شهر سخت افزار , 27 آبان 1401 ساعت 18:00

اینتل امروز اعلام کرد که درایور جدیدی برای کارت‌های گرافیک سری Arc خود منتشر کرده است که سبب می‌شود عملکرد این محصولات در اجرای بازی‌ها حتی تا 8 درصد بهبود پیدا کند. این درایور همچنین انبوهی از باگ‌ها و مشکلات موجود در این کارت‌های گرافیک را برطرف می‌کند.


به گزارش مردم فردا،درایور جدیدی که امروز از سوی اینتل با شماره نسخه 31.0.101.3802 برای دو کارت Arc A770 و Arc A750 منتشر شد اگرچه انقلابی محسوب نمی‌شود اما نشان می‌دهد که اینتل مسیر درستی را در پیش گرفته و اکنون پس از عرضه این محصولات قصد دارد با انتشار درایورهای مختلف عملکرد آن‌ها را ارتقا ببخشد. درایور جدیدی که امروز از سوی این شرکت منتشر شد سبب می‌شود عملکرد این کارت‌های گرافیک در هنگام اجرای بازی‌ها به میزان نسبتاً زیادی بهبود پیدا کند.

در کنار بهبود قابل توجه و حداکثر هشت درصدی عملکرد در اجرای بازی‌ها، اینتل در این درایور انبوهی از مشکلات و باگ‌های موجود در کارت‌های گرافیک خود را هم برطرف کرده است. همچنین هم اکنون با پشتیبانی کارت‌های گرافیک Arc اینتل از چهار بازی جدید روبرو هستیم و این محصولات در حال حاضر با تنظیمات اختصاصی بازی‌های Sonic Frontiers، Marvel's Spiderman: Miles Morales، Call of Duty: Warzone 2.0 و Dysterra را به اجرا در می‌آورند.

اینتل اعلام کرده است که در این درایور جدید هشت بازی مختلف با بهبود عملکرد قابل توجه روبرو شده‌اند. بازی Chorus هم اکنون در وضوح 1440p با سه درصد بهبود عملکرد، بازی Dirt 5 در تنظیمات Ultra High settings با هشت درصد بهبود عملکرد، بازی Far Cry 6 در وضوح 1080p و 1440p و تنظیمات Ultra با 3 درصد بهبود عملکرد همراه شده‌اند.

در بازی Forza Horizon 5 نیز در وضوح 1080p و تنظیمات Extreme و در وضوح 1440p و تنظیمات High با بهبود 7 درصدی نرخ فریم روبرو هستیم. در بازی Ghostwire Tokyo نیز در وضوح 1440p و تنظیمات Cinematic شاهد بهبود 7 درصدی نرخ فریم هستیم و بالاخره بازی Gotham Nights نیز در وضوح 1080p با بهبود عملکرد 5 درصدی همراه شده است. بازی‌های دیگری نظیر Guardians of the Galaxy و Sniper Elite 5 نیز اکنون در وضوح 1080p بهبود عملکرد 3 درصدی را تجربه کرده‌اند.

در بخش مشکلات رفع شده نیز نام بازی‌هایی همچون Spider-Man Remastered، Total War: Warhammer III و Saints Row دیده می‌شود و اینتل اعلام کرده که باگ‌های نرم افزاری در این بازی‌ها را با هدف بهبود عملکرد و جلوگیری از بروز مشکلات جدی برطرف کرده است. درایور جدید اینتل همچنین موجب بهبود عملکرد کارت‌های گرافیک Arc در اجرای بازی‌های Overwatch 2، Deathloop، Battlefield 2042، Hitman، Diablo 2: Resurrected و Rainbow Six Extraction نیز می‌شود.

اگرچه درایور جدید کارت‌های گرافیک Arc آنطور که انتظار داشتیم موجب بهبود عملکرد این محصولات نمی‌شود اما نشان می‌دهد که اینتل این روزها مشغول بهینه‌سازی الگوریتم‌های نرم افزاری خود است تا شاهد بهینه‌سازی و بهبود عملکرد این محصولات باشیم. پیش از این مشخص شده بود که کارت‌های گرافیک Arc اینتل در بخش درایور و نرم افزار دارای باگ‌ها و مشکلاتی هستند که اجازه نمی‌دهد شاهد نمایش عملکرد اصلی آن‌ها باشیم.


کد مطلب: 14509

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/14509/بهبود-قابل-توجه-عملکرد-کارت-های-گرافیک-arc-اجرای-بازی-ها-درایور-جدید-اینتل

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir