تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰
جالب است ۰
سری جدید مسابقه‌های «شوتبال» و «آب و آتش» و مجموعه طنز «اولین انتخاب» نهم مهرماه از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.
پخش مسابقات جدید و یک مجموعه طنز در شبکه نسیم
به گزارش مردم فردا،از روابط عمومی شبکه نسیم، پخش سری جدید مسابقه «شوتبال» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان و کارگردانی محمد پیوندی در دو بخش زنان و آقایان با اجرای سوگل طهماسبی و علی عامل هاشمی از نهم مهرماه، شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. فصل جدید این مسابقه همچون سری پیشین متشکل از قهرمانان و افتخارآفرینان کشورمان در میادین ورزشی و عرصه‌های اجتماعی است.
همچنین سری جدید مسابقه «آب و آتش» با تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری و اجرای مشترک شهاب عباسی و سیاوش مفیدی از نهم مهرماه شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود. این مسابقه با مرحله عبور از موانع، عبور از کیسه بوکس، موانع طنابی، سطح شیبدار، حوضچه گل، برج ارتفاع و ... با داوری علیرضا احمدی وارد رقابت‌های پرچالش می‌شود.
براساس این گزارش، پخش مجموعه تلویزیونی «اولین انتخاب»، به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و به قلم عباس نعمتی و حمید طاهری در ژانر طنز از شنبه (نهم مهرماه) ساعت ۲۰ در شبکه نسیم آغاز خواهد شد. این سریال درباره پسری به نام مسعود است که به عنوان خواستگار به خانه خانواده پزشکی می‌رود. در پی این خواستگاری ساده اتفاقاتی رقم می‌خورد. اکبر عبدی، مجید مظفری، افشین هاشمی، سعید پیردوست و لاله اسکندری از بازیگران این سریال هستند.
برنامه «هفت ترانه» که پیش‌تر در ایام محرم و صفر با عنوان «هفت آوا» از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رفت از این پس با نام «هفت ترانه» هر شب ساعت ۱۸:۳۰ با پخش موسیقی‌های نواحی و محلی در قالب مسابقه و نظرسنجی پخش خواهد شد.
برنامه دوربین مخفی «نسیما»، محصول دیگری از شبکه نسیم است که از خرداد پخش خود را آغاز کرده و در قسمت‌های ۱۰ دقیقه‌ای هر بار به موضوعی متفاوت می‌پردازد.
https://mardomefarda.ir/vdcgwz9q.ak9wz4prra.html
منبع : ایرنا
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما