کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایربادز جدید انکر معرفی شد

ترنجی , 10 مهر 1401 ساعت 2:00

جدیدترین ایربادز انکر با نام Soundcore Liberty 4 اخیرا معرفی شده است. ایربادز مذکور دارای سنسور ضربان قلب و پشتیبانی از صدای فضایی بوده و 100 دلار ارزان‌تر از AirPods Pro 2 می‌باشد.


به گزارش مردم فردا،انکر Soundcore Liberty 4 کاملاً جدید اولین ایربادز در سری Soundcore Liberty این کمپانی می‌باشد که دارای درایورهای پویا دوگانه و طراحی پایه به‌روزشده است. Liberty 4 با قیمت 149.99 دلار تقریباً هر آنچه را که انتظار دارید در یک جفت هدفون TWS ممتاز ببینید، ازجمله پشتیبانی از ANC و صدای فضایی فراگیر، ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، ایربادز جدید همچنین دارای یک سنسور ضربان قلب برای علاقه‌مندان به تناسب‌اندام است.

Soundcore Liberty 4 همچنین دارای سری جدید گوش CloudComfort است که تناسب راحت و ایمن، گواهی بی‌سیم Hi-Res Audio، سیستم صوتی کواکسیال ACAA 3.0 برای خروجی صدای پیشرفته و پشتیبانی از LDAC را تضمین می‌کند. تا آنجا که به عمر باتری مربوط می‌شود، Anker ادعا می‌کند که Liberty 4 می‌تواند تا 9 ساعت با یک بار شارژ با ANC خاموش و تا 7 ساعت با ANC روشن دوام بیاورد. کیس شارژ که دارای پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است، 28 ساعت زمان پخش بدون ANC و 24 ساعت با ANC را اضافه می‌کند.

                                                                                      ایربادز انکر Soundcore Liberty 4

Anker Soundcore Liberty 4 برای خرید ازطریق وب‌سایت Anker در دسترس بوده و می‌توانید بلافاصله با کلیک بر روی لینک، آن را سفارش دهید. این ایربادز همچنین از 10 اکتبر در فروشگاه آمازون و تا پایان اکتبر در Best Buy در دسترس خواهد بود.

توجه داشته باشید که Liberty 4 اولین هدفون TWS در بازار با سنسور ضربان قلب نیست. Amazfit PowerBuds و Jabra Elite Sports Earbuds همچنین دارای سنسور ضربان قلب هستند و بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از مدل Anker می‌باشند.


کد مطلب: 13001

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/13001/ایربادز-جدید-انکر-معرفی

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir