کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تونسی‌ها فکر می‌کردند در جام جهانی بازی می‌کنند

ورزش3 , 6 مهر 1401 ساعت 18:30

نیمار در پایان بازی با تونس از شکل بازی حریف به شدت عصبانی بود. او به کنایه گفت که شاید تونس فکر می کرد این یک بازی در جام جهانی است.


به گزارش مردم فردا،تیم ملی برزیل شب گذشته در ورزشگاه پارک دو پرنس و در یک بازی دوستانه توانست 5-1 از سد تونس بگذرد. بازی حواشی زیادی داشت و یک بازیکن تونس نیز در نیمه اول اخراج شد. جو ورزشگاه کاملا به سود تونس بود و برخی تماشاگران پس از گلزنی ریچارلیسون به سمت او موز هم پرتاب کردند و این رفتار نژادپرستانه بازتاب منفی زیادی داشت.
نیمار که بسیار ناراحت بود، در پایان بازی گفت:« همه چیز نگران کننده بود. در نیمه اول یک بار خطا کردم و کارت گرفتم. نیمه دوم بارها من را زدند ولی داور یک کارت هم نشان نداد. توصیف شرایط بازی سخت است و واقعا درکش نمی کنم. شاید تونسی ها فکر می کردند این یک بازی در جام جهانی است(می خندد). جو ورزشگاه به سودشان بود و دیوانه‌وار بازی می کردند. بین دو نیمه این موضوع را به تیته هم اطلاع دادیم. همه نگران بودند.»
تیته، مربی برزیل، هم در نشست خبری پس از بازی از شیوه بازی تونس و رفتار تماشاگران بسیار عصبانی بود. او اعتقاد داشت که بازی خشن تونس ممکن بود باعث مصدومیت شدید نیمار و دیگر بازیکنان برزیل شود.
تیته گفت:« درون زمین قرار بود یک بازی جوانمردانه را شاهد باشیم اما نه در میدان و نه روی سکوها شاهد چنین چیزی نبودیم. بازی به قدری خشن بود که ممکن بود در چند صحنه نیمار مصدوم شود و جام جهانی را نیز از دست بدهد. صادقانه بگویم که بسیار نگران بودم. شکل بازی نیمار به گونه ای است که هدف بازیکنان حریف قرار می گیرد ولی این یک بازی صرفا دوستانه بود و اصلا تصور چنین بازی خشنی را نداشتم.»


کد مطلب: 12927

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12927/تونسی-ها-فکر-می-کردند-جام-جهانی-بازی-می-کنند

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir