تاریخ انتشار :جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
ویتالی کازونوف (Vitaly Kazonov)، سردبیر وب‌سایت iXBT Games، اخیراً ادعا کرده است که بازی STALKER 2 دست کم تا سال 2025-2024 منتشر نخواهد شد.
به این زودی‌ها منتظر بازی STALKER 2 نباشید
به گزارش مردم فردا،کازونوف با استناد به منابع خود در یک ویدیو از طریق یوتیوب گزارش داد که توسعه‌ی بازی STALKER 2 در حال حاضر در مرحله “تعمیر دائمی” قرار دارد. به گفته وی، مشکلات ساخت اثر مذکور از حدود شش ماه پیش در زمان تهاجم روسیه به اوکراین آغاز گردید. در ابتدا، توسعه STALKER 2 به حالت تعلیق درآمد و توسعه دوباره آن چند ماه بعد پس از نقل مکان تیم توسعه‌‌دهنده به شهر پراگ کشور جمهوری چک از سر گرفته شد.

کازونوف می‌گوید که اکثر کارکنانی که توسعه‌ی بازی STALKER 2 را آغاز کردند، جابه‌جایی باعث ایجاد مشکلات مهمی شده است. جزئیات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست، اما ادعای کازونوف احتمالاً نشان می‌دهد کارمندان جدید در استودیوی GSC Game World مجبور بازسازی و کار مجدد روی برخی از جنبه‌های بازی شده‌اند.

مدتی پیش اعلام شد که پیش‌خریدهای بازی STALKER 2 لغو شده‌اند و ایکس باکس بازپرداخت این پیش‌خریدها را آغاز نمود. این خبر باعث شد تا حدس و گمان در خصوص تاخیر دوباره در عرضه بازی ایجاد شود. سازندگان در گفتگو با PC Gamer اعلام کردند که این بازی برای عرضه در سال 2023 در نظر گرفته شده و فعلاً تاریخ دقیقی برای انتشار آن مشخص نشده است.
یکی از نمایندگان تیم سازنده در این بازی اظهار کرد: «مایکروسافت پیش‌خرید بازی‌های بدون تاریخ انتشار دقیق را بازپرداخت می‌کند. زمانی که تاریخ دقیق انتشار بازی را اعلام کنیم، پیش‌فروش‌ها برای ایکس باکس بار دیگر فعال خواهند شد. پیش‌خرید‌های نسخه رایانه‌های شخصی در فروشگاه‌های Steam، Epic Games Store و GOG تحت تأثیر این موضوع قرار نمی‌گیرند.»
همچنین یکی از توسعه‌دهندگان GSC Game World در دیسکورد، ادعای جدید مطرح شده در خصوص انتشار بازی STALKER 2 در سال 2025-2024 را رد و اعلام کرد تاریخ انتشار واقعی این اثر در سال 2023 است.

گفتنی است که بازی شوتر اول شخص STALKER 2 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است.
https://mardomefarda.ir/vdchkqnz.23nikdftt2.html
منبع : گیم فا
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما