کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدت زمان بازی Resident Evil Village: Shadows of Rose مشخص شد

گیم فا , 1 مهر 1401 ساعت 18:00

بسته الحاقی داستانی بازی Resident Evil Village با نام Shadows of Rose حدود چهار ساعت خواهد بود. این مدت زمان Shadows of Rose را به یکی از طولانی‌ترین بسته‌های الحاقی Resident Evil تبدیل می‌کند.


به گزارش مردم فردا،ماه آینده قرار است با انتشار Resident Evil Village: Winters’ Expansion شاهد اضافه شدن محتوای جدید زیادی به این بازی باشیم. در حالی که حالت سوم شخص جدید برای بازی اصلی و محتوای جدید حالت Mercenaries حائز اهمیت هستند، بدون شک مهم‌ترین بخش این بسته الحاقی قرار است اپیزود داستانی جدید بازی با نام Shadows of Rose باشد. Shadows of Rose قرار است داستان خانواده‌ی Winters را به پایان برساند.

کنتو کینوشیتا (Kento Kinoshita)، کارگردان بازی، در مصاحبه‌ای با IGN ژاپن اطلاعات بیشتری را در مورد این بسته الحاقی و مدت زمان و اندازه‌ی آن فاش کرد. به گفته‌ی کینوشیتا، به پایان رساندن بسته الحاقی Shadows of Rose قرار است حدود 4 ساعت زمان ببرد. این یعنی Shadows of Rose یکی از بزرگ‌ترین بسته‌های الحاقی تاریخ فرنچایز Resident Evil است.
   
هم‌چنین این کارگردان تایید کرده که در این بسته الحاقی قرار است شاهد چندین لوکیشن مختلف باشیم، اگر چه تا کنون در تریلرهای بازی تنها شاهد Castle Dimitrescu بوده‌ایم. با توجه به اینکه این بسته الحاقی در ذهن Megamycete جریان دارد، احتمالا قرار است شاهد نسخه‌های آشفته و متفاوتی از این مکان‌ها باشیم.

گفتنی است که بسته الحاقی Resident Evil Village: Shadows of Rose در تاریخ 28 اکتبر 2022 (6 آبان 1401) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، سرویس استریم استدیا و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.


کد مطلب: 12735

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12735/مدت-زمان-بازی-resident-evil-village-shadows-of-rose-مشخص

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir