کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چگونه امنیت گوشی خود را افزایش دهیم؟

باشگاه خبرنگاران , 1 مهر 1401 ساعت 15:00

تحقیقات نشان می‌دهد دسترسی به اطلاعات گوشی همراه شما هنگام داخل یا خارج شدن از کشور، کار چندان سختی نیست.


به گزارش مردم فردا،هفته گذشته، واشنگتن پست گزارش داد که گمرکات و حفاظت از مرز‌های ایالات متحده (CBP) سالانه تقریباً ۱۰۰۰۰ سوابق تماس، عکس، متن و سایر اطلاعات شخصی مسافران را ارائه می‌دهد. این اطلاعات در یک پایگاه داده عظیم DHS از افرادی که از طریق اصلاحات زیادی در مورد روش‌هایی که مجریان قانون می‌توانند به راحتی به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های شما دسترسی داشته باشند، در صورتی که به شما مشکوک شوند، وجود ندارد.
بنابراین مسافران برای محافظت از اطلاعات حساس خود و حریم خصوصی دیجیتالی عمومی خود، عزیزان و دوستان چه کاری می‌توانند انجام دهند؟ ظاهرا راه حل چندانی وجود ندارد؛ در واقع اگر شما به عنوان یک غیر شهروند از این جستجو‌ها امتناع کنید، مجریان قانون دارای اختیار کامل برای جلوگیری از ورود شما به کشور هستند.
با این حال چند راهکار سریع وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا دسترسی مقامات به دستگاه‌های شما حداقل کمی دشوارتر شود، مانند خاموش کردن Face ID، تولید رمز‌های عبور پیچیده و فعال کردن رمز‌های عبور تلفن طولانی‌تر. لایف هک‌های کوچک مانند استفاده از یک مرورگر با VPN داخلی یا ردیابی ردیاب‌ها می‌توانند به عنوان توقف کمک کنند، اما محدودیت‌های قانونی و اصلاحات چیزی است که واقعا برای محافظت از افراد در داخل و خارج از کشور مورد نیاز است.


کد مطلب: 12734

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12734/چگونه-امنیت-گوشی-خود-افزایش-دهیم

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir