تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۸
جالب است ۰
فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی که نخستین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شده بود، از هجدهم خرداد ماه ۱۴۰۱ راهی چرخه اکران شد و تاکنون فروشی بیش از ۳ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است. این فیلم با شروع پاییز مسیر اکران خود را پایان خواهد داد.
پایان اکران «بدون قرار قبلی» با 3 و نیم میلیارد فروش
به گزارش مردم فردا،این فیلم در جشنواره فیلم فجر با بازخوردهای متفاوتی روبرو شد و در نهایت با وجود نامزدی در ۶ بخش توانست سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه ملی را از آن خود نماید.
«بدون قرار قبلی» با داشتن بیش از ۵ هزار سانس و ۳۰۹ سالن سینما به فروش فوق دست یافته است، فیلمی که با مضمون بازگشت مهاجران به ایران ساخته شده و با الگویی مذهبی ملی سعی در ارائه نگاهی عارفانه و شاعرانه نسبت به ملیت دارد.
«بدون قرار قبلی» پنجمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب بیگی با نگاهی به یکی از داستان های مصطفی مستور نوشته شده است. 
پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی، رضا صابری، حامی ترابی، صابر ابر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 
این فیلم با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نویسنده‌ معاصر ایرانی نوشته شده که در آن داستانی اجتماعی و تازه از روابط انسانی را دست مایه ساخت قرار داده است.
خلاصه داستان «بدون قرار قبلی»
در خلاصه داستان فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» آمده است: داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمن است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.
برخی عوامل فیلم عبارت است از: مدیر پروژه: علیرضا رضاداد، نویسنده:فرهاد توحیدی، مهدی تراب بیگی، مجری طرح:محمد حسین انصاری، مشاورپروژه:بهزاد هاشمی، مدیر تولید: امیر نشاط، مدیر فیلمبرداری:محمد حدادی، دستیار اول فیلمبردار:احمدرضا گودرزی، تدوین: عطا مهراد، عکاس:امید صالحی، مدیر صدابرداری:عباس رستگارپور، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح لباس:هدی میرزائی، طراح چهره پردازی:فاطمه کمالی.
زهرا کمالی، مدیر تدارکات: محمود کریمی، جانشین تولید:کاظم نامنی جلوه‌های ویژه میدانی:آرش آقابیک، جلوه‌های ویژه کامپیوتری:میلاد فرج الهی، سرپرست گروه کارگردانی و دستیار اول کارگردان:صالح غربی جوان، برنامه ریز: اشکان سپهر، منشی صحنه: غزل رشیدی، مشاور تهیه کننده: ایزدمهرآفرین، مشاور رسانه ای: مهرداد معظمی.
https://mardomefarda.ir/vdca60n6.49nuw15kk4.html
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما