کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس فدراسیون والیبال با دبیرکل آسیا دیدار کرد

مهر , 31 شهريور 1401 ساعت 8:00

رئیس فدراسیون والیبال ایران در شهر آرنهم هلند با دبیرکل کفندراسیون والیبال آسیا دیدار و گفت وگو کرد.


به گزارش مردم فردا،سی‌وهشتمین کنگره فدراسیون جهانی والیبال همزمان با مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زنان جهان در شهر آرنهم هلند از 22 تا 25 سپتامبر (31 شهریور تا 3 مهر) برگزار می‌شود.
با دعوت فدراسیون جهانی والیبال محمدرضا داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه FIVB بامداد دوشنبه 28 شهریور ماه عازم هلند شد تا پس از شرکت در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا که در حاشیه این کنگره برگزار می‌شود، ضمن دیدار با مقامات و مسئولین فدراسیون جهانی والیبال در این کنگره سه روزه شرکت کند.
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال شب گذشته (سه‌شب شب 29 شهریور) با کیاتیپونگ دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا دیدار و گفت ‌وگو کرد.
ممانعت از حضور تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در تور سامیلا یکی از محورهای این نشست صمیمانه بود و دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا ضمن عذرخواهی از مشکلات بوجود آمده، امکان مسابقه تیم‌های ایرانی را به دلیل اعتراض تیم‌های حاضر غیر ممکن دانست.
کیاتیپونگ تاکید کرد: تمامی هزینه‌های اعزام تیم‌های ایران و اقامت یک هفته ای در تایلند برای برگزاری اردوی آماده سازی و چند دیدار تدارکاتی را فدراسیون تایلند برعهده گرفته است.
گفتنی است پیش از دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا، کریتسادا پاناسری عضو و مسئول هماهنگی کمیته ساحلی کنفدراسیون آسیا و رئیس کمیته فنی تور سامیلا و همچنین سامپورن چایبانگیانگ رئیس فدراسیون والیبال تایلند با ارسال نامه‌ای جداگانه به دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران به صورت رسمی از مشکلات ایجاد شده برای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور در تور آزاد سامیلا عذرخواهی کرده بودند.
 


کد مطلب: 12697

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12697/رئیس-فدراسیون-والیبال-دبیرکل-آسیا-دیدار

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir