کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبری از جزیره پویا در ردمی K60 نیست

مجله دیجی کالا , 31 شهريور 1401 ساعت 5:00

پیش‌تر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی می‌خواهد قابلیت جزیره پویا را به ردمی K60 اضافه کند؛ اما حالا متوجه شده‌ایم این اتفاق رخ نخواهد داد.


به گزارش مردم فردا،اپل شاید کمی دیر تصمیم گرفته باشد که گوشی‌های خود را به حفره‌ی روی نمایشگر مجهز کند اما زمانی هم که این کار را انجام داده توانسته توجه بسیاری از کاربران و حتی شرکت‌ها را هم به خود جلب کند. حفره‌ی روی نمایشگر گوشی‌های سری آیفون ۱۴ پرو که از قابلیتی به نام جزیره‌ی پویا بهره می‌برد، در هنگام دریافت اعلانات یا پخش موسیقی و… گسترش پیدا می‌کند و از حالت سکون خارج می‌شود. متحرک بودن باعث می‌شود حفره خیلی به چشم نیاید چون کاملا در این حالت پنهان می‌شود. همین موضوع توجه شرکت‌ها به خصوص شیائومی را به خود جلب کرده به گونه‌ای که کاربران از مدیرعامل ردمی یعنی لو ویبینگ خواسته‌اند تا این قابلیت را به پرچم‌دار بعدی خود اضافه کند.

ردمی K60 یک پرچم‌دار مورد انتظار از شرکت ردمی است که در آینده‌ای نزدیک باید رونمایی و راهی بازار شود. در همین راستا لو ویبینگ، مدیرعامل این شرکت در شبکه‌ی اجتماعی ویبو پرسشی را از کاربران خود مطرح کرده با این مضمون که «آیا واقعا می‌خواهید جزیره‌ی هوشمند (پویا) به ردمی K60 اضافه شود؟» در پاسخ به این پرسش هم هزاران نفر اعلام کردند که به این قابلیت علاقه‌مند هستند. هرچند تعدادی از کاربران هم خیلی از این ایده استقبال نکردند.

همین موضوع باعث شد این شبهه به وجود بیاید که شیائومی می‌خواهد با الگوبرداری از اپل ردمی K60 را با جزیره پویا راهی بازار کند. چون پیش از این شنیده بودیم که توسعه‌دهندگان رابط کاربری MIUI در حال تست این قابلیت هستند و احتمالا در MIUI 14 آن را رسما عرضه می‌کنند. در نتیجه تقریبا از اضافه شدن آن به گوشی‌های شیائومی اطمینان داشتیم اما به نظر می‌رسد دقیقا عکس این موضوع صدق می‌کند.

البته لو ویبینگ همچنان پاسخی قطعی به این پرسش نداده که آیا این قابلیت را در گوشی‌های بعدی ردمی یا شیائومی خواهیم دید یا خیر ولی پاسخی که توسعه‌دهندگان MIUI نوشته‌اند به صراحت، احتمال اضافه شدن جزیره‌ی پویا به گوشی‌های آینده‌ی این شرکت چینی را رد می‌کند. توسعه‌دهندگان ضمن تشکر از طرفداران شیائومی برای درخواست‌های متعددشان، گفته‌اند که فعلا قرار نیست چنین قابلیتی به MIUI اضافه شود تا فعلا پرونده‌ی این موضوع بسته شود.

تاکنون MIUI 14 فقط در تصاویری که از شیائومی ۱۳ پرو لو رفته دیده شده است. در غیر این صورت خبرهای زیادی پیرامون آن منتشر نشده که بخواهیم اطلاعات زیادی از قابلیت‌های آن داشته باشیم. اما به نظر می‌رسد شیائومی در کنار رونمایی از پرچم‌داران سری ۱۳ خود در ماه نوامبر (یا نهایتا دسامبر امسال)، از این رابط کاربری هم رونمایی کند. پرچم‌داران مورد انتظار شیائومی از سری ۱۲T هم که قرار است به‌ زودی رونمایی شوند، از MIUI 13 به عنوان رابط کاربری پیش‌فرض بهره می‌برند.


کد مطلب: 12685

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12685/خبری-جزیره-پویا-ردمی-k60-نیست

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir