کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار مجلس

ایسنا , 31 شهريور 1401 ساعت 4:00

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل می پردازند.


به گزارش مردم فردا،جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح یک فوریتی انتخاب نمایندگان در نهادها، هیأتها، مجامع و شوراها با دستگاه الکترونیکی، بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح مدیریت داده ها و اطلاعات ملی (اعاده شده از شورای نگهبان) و بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح دوفوریتی استفساریه بند(هـ) تبصره(۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه خدمات هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری صربستان (اعاده شده از شورای نگهبان)، بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درمورد لایحه اصلاح تبصره های (۱))و(۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و بررسی گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل از دیگر مواردی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی آنها خواهند پرداخت.

ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران، بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد اقدامات مسئولین سازمان تعاون روستایی در خرید میوه شب عید به قیمت بالاتر از قیمت بازار و انتخاب نمایندگان برای عضویت در مجامع و شوراها در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.

بر اساس این گزارش، در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چفیه بر گردن داشته و بر روی میزهای نمایندگان گل رز قرار گرفته است.


کد مطلب: 12658

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12658/طرح-تشکیل-سازمان-پدافند-غیرعامل-دستور-کار-مجلس

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir