کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی فیلم ابرقهرمانی «مقر مخفی»

فیلم مترجم , 29 شهريور 1401 ساعت 1:00

فیلم‌های سینمایی ابرقهرمانی هرگز از مُد نمیفتند و همیشه فروش چشمگیری را تجربه می‌کنند. این شرایط باعث شده تا انواع و اقسام فیلم‌های ابرقهرمانی روانه سالن‌های سینما شود. از آنجایی که فیلم‌های ابرقهرمانی را عموماً‌ کودکان، نوجوانان و جوانان می‌پسندند، آثار مختلفی برای این سه قشر از مخاطب‌ها ساخته می‌شود. فیلم مقر مخفی (Secret HeadQuarters) یکی از همین آثار است که در ساخت آن گروه سنی کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است. فیلم مقر مخفی در کنار داستان جالب، هنرپیشه‌های ترازاولی دارد که گل سرسبد آن‌ها اوون ویلسون است.


به گزارش مردم فردا،همانند دیگر آثار ابرقهرمانی، فیلم مقر مخفی با صحنه‌های پرزدوخورد و اکشن‌های پرخرج پر شده است. از آنجایی که می‌دانیم آثار ابرقهرمانی طرفداران زیادی در بین خواننده‌های ما دارد، اکران فیلم مقر مخفی را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه به معرفی کوتاهی از این فیلم بپردازیم.

داستان فیلم مقر مخفی از چه قرار است؟
فیلم مقر مخفی داستان پدر و پسری را روایت می‌کند که زندگی معمولی دارند. غافل از اینکه پدرِ این داستان، زندگی زیرزمینی دارد و به دور از چشم پسرش، ابرقهرمانی شکست‌ناپذیر است. مقر مخفیِ این پدر در زیر زمین خانه‌شان تعبیه شده است. بر اثر اتفاقی ساده، پسرِ داستان به مقر مخفی پدرش پی‌می‌برد. این پسر به همراه دوستانش وارد مقر مخفی پدر می‌شوند و از رازهای ابرقهرمانی پدرش پرده بر می‌دارند. تا اینجای کار ماجرا به خوبی پیش می‌رود. در این بین گروهی از تهبکاران نیز مقر مخفی پدرِ ابرقهرمان را پیدا می‌کنند. این تهبکاران با کودکانی روبه‌رو می‌شوند که به نیروهای ابرقهرمانی دست پیدا کرده‌اند. در نتیجه مبارزه‌ای نفس‌گیر میان کودکان و تهبکاران به راه میفتد. در این مبارزه پدرِ ابرقهرمان نیز به کمک فرزندانش میاید تا ماجرای این فیلم جنبه‌ای هیجان‌انگیز پیدا کند.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم مقر مخفی
اوون ویلسون، گل سرسبد هنرپیشه‌های فیلم مقر مخفی است. این هنرپیشه کهنه‌کار و پرطرفدار تاکنون در آثار دیگری نیز با مخاطب کودک و نوجوان حاضر شده و ثابت کرده که راه‌و‌کار سینمای کودک را به‌خوبی می‌داد. در کنار اوون ویلسون، مایکل پنیا نیز حضور دارد. اگر اهل فیلم‌های کودک و نوجوان باشید، حتماً مایکل پنیا را می‌شناسید و هنرنمایی وی در نسخه لایو اکشن تام و جری را دیده‌اید. جسی ویلیامز دیگر هنرپیشه ترازاولی است که در فیلم مقر مخفی حضوری چشمگیری دارد. جسی ویلیامز را با سریال پرطرفدار آناتومی گری شناختیم. اگر یادتان باشد، جسی ویلیامز در این سریال نقش دکتر جکسون اوروی را بر عهده داشت. جسی ویلیامز برای کودکان و نوجوانان چهره‌‌ای مطرح به حساب می‌آید. وی نقش‌آفرینی در بازی دیترویت: انسان شدن (Detroit: Become Human) ایفا کرده است. این بازی جای جسی ویلیامز را در دل علاقه‌مندان بازی‌های ویدئویی باز کرد. سکان کارگردانی فیلم مقر مخفی در دست‌های هنری جوست قرار دارد.
در مجموع باید گفت فیلم مقر مخفی از آن دسته آثار تماشایی است که مشاهده آن برای علاقه‌مندان نوجوان و کودک خالی از لطف نخواهد بود. به لطف حضور هنرپیشه‌های ترازاولی مانند اوون ویلسون، جسی ویلیامز و مایکل پینا، تماشای این اثر به طرفداران این هنرپیشه‌ها نیز پیشنهاد می‌شود.


کد مطلب: 12592

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12592/معرفی-فیلم-ابرقهرمانی-مقر-مخفی

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir