کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ردمی K60 به داینامیک آیلند مشابه سری آیفون ۱۴ پرو مجهز خواهد شد!

ترنجی , 28 شهريور 1401 ساعت 13:00

پس از نوآوری آیفون با پانچ هول «جزیره پویا» یا همان داینامیک آیلند، بسیاری از کاربران دنیای اندروید به آن علاقه مند شدند. بنابراین دور از ذهن نیست که به زودی این قابلیت را در گوشی های اندرویدی نیز ببینیم. هم اکنون، مدیریت گروه شیائومی چین یعنی لو ویبینگ، از کاربران پرسیده است. که آیا می‌خواهند «داینامیک آیلند» را در ردمی K60 ببینند یا خیر؟


به گزارش مردم فردا،یکی از مدل های سری ردمی K60 به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز می‌شود
بر اساس اطلاعات موجود، سری Redmi K60 در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند. احتمالا این سری از تراشه های Snapdragon 8 Plus Gen 1 و Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهند برد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره مشخصات احتمالی تلفن‌های هوشمند آینده ردمی نداریم. همان‌طور که می‌دانید، آیفون های سری ۱۴ پرو پانچ هول جذاب و خاصی داشتند که اپل آن را «Dynamic Island» می‌نامد. این سوراخ نمایشگر می‌تواند اندازه های متفاوتی داشته باشد و اطلاعات مورد نیاز را به شما نشان دهد. البته لازم به ذکر است که بسیاری از برنامه های شخص ثالث هنوز از این ویژگی سری آیفون ۱۴ پرو پشتیبانی نمی‌کنند.

یوتوبر مشهور دنیای فناوری یعنی MKBHD، ادعا می‌کند که در ۱۸ ماه آینده، سایر سازندگان گوشی های هوشمند نیز از این ویژگی جدید آیفون های اپل کپی برداری خواهند کرد. وی همچنین لیستی از برنامه هایی که از داینامیک آیلند پشتیبانی می‌کنند و ویژگی هایی که این پانچ هول جذاب در اختیار کاربران قرار می‌دهد، منتشر کرده است. به گفته Luo Yonghao، خالق Smartisan و Hammer Technology، نوآوری جدید آیفون شگفت انگیز است و رابط کاربری گوشی های هوشمند اپل را تکمیل می‌کند. البته او همچنین خاطر نشان کرد که گوشی های اندرویدی به این تکنیک نیازی ندارند.

کاربران موافق به کارگیری «داینامیک آیلند» در سری Redmi K60 هستند!
همان‌طور که GizmoChina اشاره کرده است، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید گوشی‌های هوشمند پریمیوم اپل در سال جاری، استفاده از پانچ هولی به نام «Dynamic Island» است. بیش از 40 مورد قابلیت خاص استفاده برای Dynamic Island در دسترس خواهد بود . این قابلیت ها شامل برنامه‌های شخص ثالث و ویژگی های iOS 16 هستند. برای مثال می‌توانید از طریق داینامیک آیلند تایمر گوشی را متوقف کنید و موزیک ها را کنترل نمایید. در Dynamic Island، برخی از فعالیت‌های سیستم، مانند فعال کردن حالت فوکوس یا وصل کردن آیفون به شارژ با انیمیشن‌ های جذابی نشان داده می‌شوند.

نظر شما درباره ویژگی «جزیره پویا» سری آیفون ۱۴ پرو چیست؟ آیا شما نیز موافق ورود این نوآوری به گوشی های اندرویدی هستید؟


کد مطلب: 12590

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12590/ردمی-k60-داینامیک-آیلند-مشابه-سری-آیفون-۱۴-پرو-مجهز-خواهد

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir