تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۱
جالب است ۰
دارنده مدال برنز جهانی کشتی آزاد گفت: کشتی روی خوش خود را به اطری نشان نداده بود و خوشحالم او به حقش رسید.
حسین‌خانی: خوشحالم اطری به حقش رسید
به گزارش مردم فردا،مصطفی حسین‌خانی درباره نتایج کشتی‌گیران کشورمان در مسابقات جهانی صربستان، اظهارداشت: من به خاطر سفری که داشتم همه کشتی‌ها را از نزدیک دنبال نکردم به همین دلیل اطلاع دقیقی ندارم اما در رقابت با آمریکا در چند وزن عقب افتادیم و در برخی از اوزان هم رو در رو نشدیم اما نتایجی که بچه‌ها گرفتند خوب بود.
دارنده مدال برنز جهانی کشتی آزاد در خصوص مدال طلای کامران قاسم‌پور، عنوان کرد: پیروزی او مقابل جیدن کاکس ارزشمند بود. کامران کشتی‌گیری است که سالها از نوجوانی کشتی گرفته اما به خاطر رقابتی که در ایران بود و انتخابی‌هایی که برگزار شد نتوانست به مسابقات جهانی برود چون در وزن حسن یزدانی بود و مغلوب او شد اما وقتی تغییر وزن داد به مدال جهانی هم رسید. این اتفاق ممکن است برای خیلی از کشتی‌گیران رخ بدهد.
وی با اشاره به اینکه رضا اطری هم با تغییر وزن حالا جا افتاده کشتی می‌گیرد و مدالش را قطعی کرده، گفت: در مسابقات جهانی 2019 و المپیک توکیو مدال حق رضا اطری بود. او حالا کشتی‌گیر کاملی شده و جا افتاده کشتی می‌گیرد. در این سالها هم بدشانسی آورد و کشتی روی خوشش را به او نشان نداد. خوشحالم که به حقش رسید و امیدوارم امشب در فینال طلا بگیرد.
دارنده 3 مدال طلای جام جهانی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما با جردن باروز کشتی گرفته‌اید، او حالا با 34 سن و صاحب 4 فرزند بودن همچنان در اوج است، خاطرنشان کرد: در کشورهای دیگر سن و سال و اینکه بچه دارند یا ندارند مطرح نیست. وقتی بدن ورزشکاری جواب می‌دهد و می‌تواند مبارزات خود را پیروز شود چرا کشتی نگیرد؟ این جو در ایران است که متاسفانه باعث تخریب هم می‌شود. باروز در انتخابی آمریکا شکست خورد، به وزنی دیگر رفت و گفت که طلا می‌گیرد و همین اتفاق افتاد. وقتی او قهرمان جهان شده کسی نمی‌تواند بگوید سن زیادی دارد، مگر طاها آکگول سن کمی دارد؟ این بار روانی روی ورزشکاران ایرانی است که اشتباه بوده و ما از آن ضربه می‌خوریم.
https://mardomefarda.ir/vdcdfk0f.yt0xk6a22y.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما