کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تبلت ویندوزی مقاوم و ضد آب Durabook R8 از راه رسید

شهر سخت افزار , 27 شهريور 1401 ساعت 21:51

Durabook برای آنهایی که به یک تبلت ویندوز ضد ضربه و جان سخت نیاز دارند، تبلت جدید Durabook R8 را با پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل و طراحی بی نیاز از فن معرفی کرد.


به گزارش مردم فردا،همان‌طور که از اسم آن بر می‌آید، Durabook R8 یک تبلت 8 اینچی است. این تبلت ضد ضربه دارای گواهی MIL-STD-810H است و از سقوط از ارتفاع تا 1.82 متری جان سالم به در خواهد برد. همچنین این تبلت ضد آب دارای گواهی IP66 و توانایی مقاومت در برابر پاشش آب پرفشار و گواهی C1D2 است عدم انفجار یا آتش گرفتن در شرایط محیطی سخت و خطرناک را تضمین می‌کند.

در وجود گواهی‌های مزبور، تبلت مقاوم Durabook R8 برای استفاده در محیط‌های با شرایط آب و هوایی دشوار یا محیط‌های حساس یا با ریسک بالای آتش سوزی بسیار ایده آل به نظر می‌رسد.

تبلت ضد ضربه Durabook R8 دارای صفحه نمایش 8 اینچی LCD با وضوح تصویر 1280x800 پیکسل و بیشینه شدت روشنایی 800 نیست است به ادعای سازنده در زیر نور مستقیم آفتاب هم قابل استفاده خواهد بود. صفحه نمایش این تبلت قابلیت کار با دست کش، قلم و انگشتان خیس را دارا است.

این تبلت که از قاب لاستیکی ضد ضربه بهره می‌برد، امکان نصب وسایل جانبی برای دستیابی با عملکردهایی چون بارکُد خوان، درگاه شبکه کابلی RJ-45، درگاه سریال RS-232، تگ خوان NFC یا RFID، کارت خوان و نوار مغناطیسی را دارا است.

تبلت ضد ضربه ویندوزی دورابوک R8 را می‌توان حداکثر با پردازنده Core i7-1250U اینتل، 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و 1 ترابایت حافظه داخلی NVMe PCIe SSD خریداری کرد. این تبلت دارای قابلیت‌هایی چون وب کم 2 مگاپیکسلی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، درگاه‌های ارتباطی پرسرعت، WI-FI 6E AX211، بلوتوث 5.2، پشتیبانی از سیم کارت نسل چهارمی و گیرنده GPS است.

به ادعای دورابوک، باتری 3600 میلی آمپر ساعت این تبلت تا 16 سات استفاده متوالی دوام می‌آورد. جالب اینکه تبلت دورابوک R8 دارای باتری قابل جداسازی است و امکان جایگزین کردن آسان باتری یدک وجود دارد.

قیمت تبلت ضد آب و ضد ضربه دورابوک R8 برای ارزان ترین پیکربندی سخت افزاری آن از 1,249 دلار شروع می شود.


کد مطلب: 12538

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12538/تبلت-ویندوزی-مقاوم-ضد-آب-durabook-r8-راه-رسید

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir