کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با طلای قاسم‌پور خستگی‌ از تنمان بیرون رفت

ایرنا , 27 شهريور 1401 ساعت 12:51

نایب‌رییس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه با کسب مدال‌های کشتی‌گیران در بلگراد بتوان این خستگی را از بدن ورزشکاران دور کرد گفت: امیدوارم دوباره طلا را تکرار کنیم


به گزارش مردم فردا،حمید سوریان شنبه شب پس از کسب مدال طلای کامران قاسم‌پور در جهانی بلگراد اظهار کرد: خدا را شاکریم و کسب این موفقیت را به هموطنان خود تبریک می‌گویم. حدود ۱۰ روزی است که در صربستان هستیم و متاسفانه تا به امروز احساس می‌کنم شرایطی رقم خورد که نتوانیم نتایج جهانی سال گذشته را تکرار کنیم و البته برخی نتایج ناراحت کننده بود و امروز با طلای قاسم‌پور این خستگی از تنمان درآمد و با توجه به این و شرایطی که سایر ملی‌پوشان دارند امیدوارم دوباره طلا را تکرار کنیم.
وی بیان کرد: عملکرد کشتی‌گیران تیم ملی کشتی آزاد نتایج قابل قبولی تاکنون داشتند و به نسبت ۱۰ وزن امیدوارم تعدا مدال‌های ما به عدد ۸ مدال برسد.  یک چهره جوان به نام عموزاد در عرصه ملی معرفی شد که مطمین باشید او سال‌های سال خواهد درخشید و با مدال‌های او و اطری و محمدیان کلکسیون افتخارات در بلگراد تکمیل خواهد شد. مردم دعا کنند تا با ادامه این روند نیز  شاهد موفقیت بیشتری باشیم.
«کامران قاسم‌پور» در مبارزه حساس فینال وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان با ارایه کشتی حساب شده و شکست حریف سرسخت آمریکایی نخستین طلای تیم ملی را در صربستان ثبت کرد و یکی از چهار شکست نمایندگان کشورمان برابر حریفان آمریکایی را نیز جبران کرد.
همچنین یونس امامی در مبارزه رده‌بندی به مصاف جاگلان از هند رفت و حریف خود را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و مدال برنز گرفت.
در چهار وزن نخست نیز محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
 

 


کد مطلب: 12515

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12515/طلای-قاسم-پور-خستگی-تنمان-بیرون-رفت

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir