کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چگونه در لینکدین ناشناس بمانیم؟

باشگاه خبرنگاران , 26 شهريور 1401 ساعت 21:00

در این گزارش مراحل فعال کردن حالت ناشناس در لینکدین شرح داده شده است.


به گزارش مردم فردا،شما می‌توانید در لینکدین ناشناس باشید، اما ناشناس بودن یک ویژگی عالی برای بررسی پروفایل‌های دیگری است که ممکن است با شما در ارتباط باشند. با استفاده از این ویژگی، لینکدین به آن‌ها اطلاع نمی‌دهد که شما آن‌ها را مشاهده کرده‌اید؛ و اگر فردی نمایه شما را در حالی که در حال مرور لینکدین به عنوان ناشناس هستید، بیابد، نمی‌تواند تصویر نمایه شما یا سایر اطلاعات شخصی شما را ببیند.
با این حال اگر در حالت خصوصی مرور می‌کنید، نمی‌توانید ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است، مگر اینکه به Premium ارتقا دهید. برای اینکه بتوانید به حالت کاملا ناشناس در لینکدین حضور داشته باشید،  این مراحل را دنبال کنید.
۱. وارد پروفایل LinkedIn خود شوید.
۲. جایی را که در بالا نوشته شده است «Me» یافته و روی فلش کشویی کلیک کنید.

۳. «تنظیمات و حریم خصوصی» را در قسمت «حساب» انتخاب کنید.

۴. در منوی سمت چپ، «Visibility» را انتخاب کنید.

این تنظیمات به شما این امکان را می‌دهد که مطلع باشید چه کسی می‌تواند نمایه و اطلاعات شخصی شما را ببیند.
۵. «گزینه‌های مشاهده نمایه» را انتخاب کنید.

۶. در پایین، «حالت خصوصی» را انتخاب کنید.

اکنون تنها به عنوان یک «عضو ناشناس لینکدین» دیده شده و نمایه‌های دیگر را بدون اینکه بدانند شما آن‌ها را مشاهده کرده‌اید، مشاهده می‌کنید. در این روش نمایه شما به همراه اطلاعات تماس شما برای دیگران قابل مشاهده نخواهد بود.
همچنین می‌توانید «حالت خصوصی» را در «گزینه‌های مشاهده داستان» انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد داستان‌های اعضای لینکدین را به صورت ناشناس مشاهده کنید.
بسیاری از تنظیمات حریم خصوصی دیگر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را برای محدود کردن دید لینکدین خود بدون ناشناس بودن تنظیم کنید. انتخاب کنید چه کسی می‌تواند اتصالات شما را ببیند، چه کسی می‌تواند نام خانوادگی و آدرس ایمیل شما را ببیند، آیا برنامه‌ها و شرکای تایید شده می‌توانند اطلاعات نمایه شما را نمایش دهند یا خیر و موارد دیگر.
بدیهی است که دیده شدن و به طور خاص‌تر، قابلیت کشف، بخش بزرگی از فعال بودن در لینکدین و شبکه سازی با دیگر متخصصان است، اما برای لحظاتی که می‌خواهید کمتر دیده شوید، لینکدین به شما اجازه می‌دهد که باشید.


کد مطلب: 12501

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12501/چگونه-لینکدین-ناشناس-بمانیم

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir