کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جوکار: حادثه ناگوار مرگ مهسا امینی را به صورت میدانی بررسی خواهیم کرد

ایلنا , 26 شهريور 1401 ساعت 22:00

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: حادثه ناگوار مرگ مهسا امینی را به صورت میدانی مورد بررسی قرار خواهیم داد.


به گزارش مردم فردا،محمد صالح جوکار  درباره دستور رئیس مجلس به کمیسیون شوراها برای بررسی مرگ مهسا امینی گفت: ان‌شاالله پیرو دستوری که رئیس مجلس به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور داده‌اند تیمی تشکیل خواهد شد و به صورت میدانی بررسی لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: هم در رابطه با بحث مجوزهایی که بوده است و هم اتفاقی که افتاده، از کلیه کسانی که در این موضوع دخیل بودند پرس‌وجو خواهد شد و بررسی می‌کنیم و  گزارش این حادثه را به صحن علنی مجلس خواهیم آورد.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این که این نخستین بار نیست که گشت ارشاد دست به اقدامات اینچنینی می‌زند و در گذشته نیز شاهد رفتارهای بودیم که باعث جریحه‌دار شدن احساس عمومی و افکار عمومی شده است آیا بهتر نیست در این رابطه اقدامات دیگری همچون اقدامات فرهنگی صورت گیرد، گفت: در این رابطه اقدامات و فعالیت‌های ایجابی اهمیت دارد و دستگاه‌ها و نهادهایی که با موضوع حجاب و عفاف مرتبط هستند مسئولیت دارند و باید اقدامات خودشان را انجام دهند.

جوکار خاطرنشان کرد: البته پلیس نقش خودش را به عنوان ضابط قضایی ایفا خواهد کرد اما در رابطه با این حادثه تاسف باری که اتفاق افتاده باید همه جوانب را مورد بررسی قرار دهیم.

وی تاکید کرد: حقوق همه شهروندان ما در هر شرایطی باید حفظ شود، تکالیفی که ضابطان قضایی دارند، جای خودش را دارد.


کد مطلب: 12488

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12488/جوکار-حادثه-ناگوار-مرگ-مهسا-امینی-صورت-میدانی-بررسی-خواهیم

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir