کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قاچاق خانوادگی تریاک

24 شهريور 1401 ساعت 22:54

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از دستگیری اعضای یک خانواده ۳ نفره و کشف یک و نیم کیلو تریاک خبر داد و گفت: این متهمان در پوشش سفر خانوادگی قصد انتقال مواد مخدر به شهر البرز را داشتند.


به گزارش مردم فردا، زوج جوان که به همراه کودک خردسالشان قصد انتقال یک و نیم کیلو تریاک را به کرج داشتند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سرهنگ علی سلیم‌پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از دستگیری اعضای یک خانواده ۳ نفره و کشف یک و نیم کیلو تریاک خبر داد و گفت: این متهمان در پوشش سفر خانوادگی قصد انتقال مواد مخدر به شهر البرز را داشتند.

وی در تشریح ماجرا گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوب شرقی خریداری و به شهر کرج منتقل کند، بررسی موضوع در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم با همکاری همسرش و به همراه داشتن کودک خردسال‌شان تحت پوشش مسافرت خانوادگی با یک دستگاه خودروی سواری پژو مواد مخدر را به شهر کرج منتقل خواهد کرد.

سرهنگ سلیم‌پور با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد، افزود: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی به شهر کرج، خودروی متهمان قبل از ورودی شهر در ابتدای جاده کرج-چالوس شناسایی شد و مأموران این پلیس موفق به توقف خودرو و دستگیری اعضای این خانواده قاچاقچی شدند. در بازرسی از خودروی متهمان یک ونیم کیلوگرم تریاک کشف شد. متهمان به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.


کد مطلب: 12463

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/12463/قاچاق-خانوادگی-تریاک

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir