تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
الین ور دو مانیتور جدید معرفی کرده است که طراحی جذابی دارند و به نرخ نوسازی زیاد دست پیدا می‌کنند و به پایه‌ای جمع‌شونده برای هدفون مجهز هستند.
رونمایی Alienware از مانیتورهای جدید
به گزارش مردم فردا،الین ور، برند زیرمجموعه‌ی دل، دو مانیتور گیمینگ جدید به نام‌های Alienware 25 (شماره‌مدل AW2523HF) و Alienware 27 (شماره‌مدل AW2723DF) معرفی کرده است. به‌نوشته‌ی XDA Developers، مدل Alienware 27 بیشتر از مدل دیگر برای گیمرهای حرفه‌ای ساخته شده و Alienware 25 مدل مین‌استریم محسوب می‌شود و بیشتر روی بازی‌های رقابتی حوزه‌ی ورزش الکترونیکی متمرکز است.
گفتنی است که الین ور اکنون در شماری از لپ‌تاپ‌هایش از صفحه‌نمایش ۴۸۰ هرتز استفاده می‌کند؛ اما نرخ نوسازی دو مانیتور جدید تا این حد چشمگیر نیست.

مانیتور الین ور 27 افزون‌بر وضوح QHD، به‌صورت پیش‌فرض نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز دارد؛ ولی می‌توان نرخ نوسازی را به ۲۸۰ هرتز افزایش داد. این مانیتور از AMD FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync و VESA Adaptive Sync پشتیبانی می‌کند. پنل نانو IPS این مانیتور تأخیر یک‌میلی‌ثانیه‌ای دارد و ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این مشخصه‌ها باعث می‌شوند الین ور 27 برای تولید محتوا و گیمینگ گزینه‌ی مناسبی باشد. ناگفته نماند مانیتور جدید الین ور از استاندارد DisplayHDR 600 هم پشتیبانی می‌کند.

الین ور 27 زبان طراحی جدید و جذابی دارد و از سیستم تهویه‌ی بهینه‌ای استفاده می‌کند. این مانیتور از نورپردازی RGB پشتیبانی می‌کند و پایه‌ای با امکان تنظیم ارتفاع و شیب دارد که می‌توان آن را در جهت‌های مختلف چرخاند. همچنین، الین ور 27 یک پایه‌ی جمع‌شونده برای هدفون دارد.

الین ور 25 بیشتر در نقش مانیتوری میان‌رده ظاهر می‌شود. این مانیتور وضوح فول HD دارد و درکنار پشتیبانی از استانداردهای AMD FreeSync Premium و VESA Adaptive Sync، به نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰٫۵ میلی‌ثانیه دست پیدا می‌کند. داشتن نرخ نوسازی درخورتوجه و زمان پاسخ‌دهی کم باعث می‌شود الین ور 25 مخصوص بازی‌های رقابتی و سریع باشد. نکته‌ی دیگر اینکه مانیتور مذکور ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

الین ور 25 پایه‌ای ۶ ضلعی دارد که فضای کمتری از میز را اشغال می‌کند و نورپردازی RGB هم ندارد؛ اما به‌طورکلی, مشابه الین ور 27 است. این پایه نیز مشابه پایه‌ی الین ور 27 از تنظیم شیب و ارتفاع و چرخش در جهت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. مدل ۲۵ اینچ نیز از پایه‌ی جمع‌شونده‌ی هدفون بهره‌مند است.

مانیتور الین ور 25 در ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۶ شهریور ۱۴۰۱) با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه می‌شود. عرضه‌ی الین ور 27 نیز از ۶ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۴ مهر ۱۴۰۱) با قیمت ۶۵۰ دلار آغاز خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcfv0dy.w6dyvagiiw.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما