تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۱
جالب است ۰
گوشی پیکسل 6a گوگل با تراشه پرچمدار این شرکت ارایه می شود که پیکسل ۶ پرو با هم با همان تراشه عرضه شده است. حجم باتری Pixel 6a نسبت به Pixel 5a کمتر شده است و باید ببینیم که این در عملکرد چقدر تاثیر می گذارد.
عمر باتری پیکسل 6a گوگل مشخص شد
به گزارش مردم فردا،به تازگی عمر باتری پیکسل 6a گوگل مشخص شده و پاسخ پرسش ما را می دهد.

عمر باتری پیکسل 6a گوگل
پیکسل 6a از باتری 4410 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. گوگل رسماً اعلام می کند که Pixel 6a در حالت Extreme Battery Saver می تواند به مدت ۷۲ ساعت دوام بیاورد. همچنین در حالت عادی ادعای استفاده تا ۲۴ ساعت را دارد.

ما در ابتدا پیرامون استقامت باتری یک دستگاه دیگر با اراشه Google Tensor نگران بودیم، اما این بار از استقامت آن رضایت داریم. Pixel 6a با تقریباً 20 ساعت پخش ویدیو، 15:23 ساعت مرور وب و 23:45 ساعت زمان مکالمه را دارد. همچنین به صورت کلی امتیاز باتری قابل احترام 94 ساعت را به دست آورد.

در حالی که تست های با نمایشگر روشن کاملا راضی کننده است اما طبق معمول گوگل، حالت آماده به کار (نمایشگر خاموش) خیلی خوب نبود.

در مقایسه با پیکسل 5a مدل 5G باید گفت که پیکسل 6a یک عقبگرد در بخش باتری است. برای مقایسه عمر باتری Pixel 6a با دیگر رقبا این تصویر را ببینید:

سرعت شارژ شدن پیکسل 6a
این نسل از پیکسل‌های گوگل فاقد شارژر درون جعبه است. در این تست از شارژر رسمی 18 واتی USB-C PD گوگل استفاده شده است. پیکسل 6a در مدت 30 دقیقه اول می تواند شارژ باتری را به 42 درصد برساند.

پس از آن، سرعت شارژ به سرعت کاهش می یابد و شارژ کامل در ساعت 1:53 ساعت انجام می شود.


نظر شما درباره عملکرد باتری گوگل پیکسل ۶ ای چیست؟
https://mardomefarda.ir/vdcjoyev.uqevyzsffu.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما