تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
مربی سازنده کشتی استان فارس تأکید کرد، اگر محمدرضا گرایی خوب سر وزن برسد می‌تواند در مسابقات جهانی بلگراد مثل نروژ طلا بگیرد.
آخرین وضعیت برادران گرایی از زبان مربی سازنده کشتی استان فارس
به گزارش مردم فردا،رحیم گیوی در مورد وضعیت شاگردانش محمدعلی و محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات جهانی اظهار داشت: ان‌شاءالله هر دو در بلگراد مدال می‌گیرند. علی از نظر روحی کمی به هم ریخته بود که تا قبل از جهانی حتماً خوب می‌شود. او به خاطر مصدومیت‌هایی که داشته، بعد از این مدتی که باخت نداشت، در لهستان نتوانست خوب کشتی بگیرد. او به خاطر مصدومیتی که داشت و خوب تمرین نکرده بود، باخت اما قطعا شرایطش بهتر خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که «محمدرضا گرایی می‌تواند امسال هم خوب سر وزن برسد و مثل سال 2021 نتیجه صد درصدی کسب کند؟»، تأکید کرد: رضا چند کیلو اضافه دارد که آن را مدیریت می‌کند. به امید خدا اگر خوب سر وزن برسد مثل نروژ طلا می‌گیرد.
مربی سازنده برادران گرایی همچنین درباره نحوه پیروزی محمدرضا گرایی مقابل حریفانش در مسابقات جهانی اسلو تصریح کرد: این بار دیگر رضا نمی‌گذارد عقب بیفتد و بعد جبران کند. ان‌شاءالله ابتدا خودش امتیاز می‌گیرد و کار به جبران نمی‌رسد تا مردم نگران نشوند. او به اندازه کافی در نروژ حساسیت و جذابیت به کشتی فرنگی داد!
گیوی درباره منزلی که قرار بود در شیراز به او و برادران گرایی اهدا شود، گفت: قرار شده مراسمی داشته باشیم و به امید خدا به جمع‌بندی کامل برسیم. ما هنوز این خانه را تحویل نگرفته‌ایم.
وی همچنین درباره اینکه آیا عضو کادر فنی تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی بلگراد خواهد بود یا خیر، اظهار داشت: اگر قسمت باشد و خدا بخواهد این اتفاق خواهد افتاد.
https://mardomefarda.ir/vdcaian6.49nwi15kk4.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما