کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایکس‌باکس قابلیت جدیدی را برای گیم‌‌پس آزمایش می‌کند

گیم فا , 15 مرداد 1401 ساعت 0:00

قابلیت Family که از امروز آزمایش می‌شود، به برخی از اعضای گیم‌ پس آلتیمیت اجازه می‌دهد تا عضویت خود را با چندین کاربر به اشتراک بگذارند.


به گزارش مردم فردا،به گفته مایکروسافت، «Xbox Game Pass Insider Preview» به کاربران ایرلند و کلمبیا این امکان را می‌دهد تا حداکثر چهار نفر را به اشتراک اضافه کنند، همه با دسترسی منحصر به فرد خود به بازی‌ها، محتوا و مزایای گیم پس آلتیمیت. در حالی که بازیکنانی که به تست این فرآیند اضافه می‌شوند، لازم نیست بخشی از برنامه Insider باشند، اما فعلا آزمایش به ایرلند و کلمبیا محدود شده است.

همچنین اگر این طرح در آینده برای کل جامعه ایکس باکس عرضه شود، ممکن است گران‌تر از گیم‌ پس آلتیمیت باشد. در وبلاگ ایکس‌ باکس که جزئیات این طرح را توضیح می‌دهد، آمده است: «پیوستن به پیش‌نمایش داخلی گیم‌ پس، زمان باقی‌مانده از عضویت شما را بر اساس ارزش پولی عضویت قدیمی می‌سنجد و آن را به زمان در طرح جدید تبدیل می‌کند.»
برای مثال، یک ماه کامل از اشتراک آلتیمیت به 18 روز عضویت برای این طرح تبدیل می‌شود. به این ترتیب پس از تبدیل صورت گرفته، هیچ یک از زمان‌های باقیمانده در اشتراک‌های موجود خود را از دست نخواهید داد. اگر این محاسبه در صورت ارائه طرح برای همه کاربران تکرار شود، این مبلغ برای طرح خانواده 25 دلار در ماه خواهد بود و در مقابل 15 دلار در ماه برای گیم پس آلتیمیت، مبلغ گران‌تری به حساب می‌آید.
ایکس باکس همچنین بیان می‌کند که اعضای Xbox All Access نمی‌توانند در این پیش‌ نمایش شرکت کنند. Xbox All Access یک طرح پرداخت است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از ایکس باکس و گیم پس به صورت اقساطی استفاده کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی به سایر مناطق راه پیدا می‌کند. گفتنی است که در اوایل این هفته، مایکروسافت همچنین عناوین جدید سرویس گیم پس را برای کنسول، PC و Cloud معرفی کرد.


کد مطلب: 10790

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/10790/ایکس-باکس-قابلیت-جدیدی-گیم-پس-آزمایش-می-کند

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir