تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳
جالب است ۰
شایعه‌ای ادعا می‌کند که ممکن است شرکت سامسونگ، حرف Z را از روی نام گوشی‌های تاشو خود حذف کند.
سامسونگ حرف Z را از نام گوشی‌های تاشوی خود حذف می‌کند
به گزارش مردم فردا،اگرچه نام‌های Galaxy Z Fold ۴ و Flip ۴ به خودی خود پیچیده نیستند و راحت‌تر از مثلا Snapdragon ۸ Plus Gen ۱ هستند، اما گویا قرار است نام‌های گلکسی Z Fold ۴ و Flip ۴ تغییر کند. شایعه‌ای جدید حاکی از این است که شرکت سامسونگ قصد دارد حرف Z را از جلوی اسم این گوشی‌ها حذف کند.
شرکت سامسونگ قبلا درباره نام گذاری خط تولید گوشی‌های تاشو خود گفته بود: با سری Z، ما در حال اتخاذ یک نامگذاری جدید برای مجموعه تاشوی خود هستیم که نشان دهنده تعهد ما به گسترش این دسته از محصولات برای ارائه تجربیات متنوع است. ما "Z" را برای این سریال انتخاب کردیم، زیرا به طور شهودی ایده یک تاشو را به اشتراک می‌گذارد و در عین حال احساسی پویا و جوان را ارائه می‌دهد.
اما این گفته‌ها بازهم به صورت کامل مشخص نمی‌کند که چرا سامسونگ به سراغ Z رفته است، زیرا حرف V ممکن است برای این سری گوشی‌ها مناسب‌تر باشد. البته به نظر می‌رسد که سامسونگ متوجه این موضوع شده است و اکنون از علامت بزرگتر از (>) برای فرم منحصر به فرد گوشی‌های تاشو خود استفاده خواهد کرد. البته این نماد احتمالاً در نام تجاری گنجانده نخواهد شد.

افشاگر SnoopyTech می‌گوید که گوشی‌های تاشوی آینده این شرکت حرف Z را نخواهند داشت و به سادگی گلکسی فولد ۴ و فلیپ ۴ نام خواهند داشت. ظاهراً سامسونگ تصمیم به انجام این کار گرفته است، زیرا به دلایلی نامعلوم، حرف Z به نماد دیگری تبدیل شده است.
https://mardomefarda.ir/vdce7f8z.jh87fi9bbj.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما