تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
ستاره پرطرفدار سینما بعد از تغییر مسیر حرفه‌ای خود، با «اَزازیل» برای دومین‌بار حضور در نمایش خانگی را تجربه می‌کند
پایان غیبت 10 ساله الناز شاکردوست از شبکه خانگی با «اَزازیل»
به گزارش مردم فردا،دوشنبه‌شب خبر تولید سریالی به نام «اَزازیل» به کارگردانی حمیدرضا قربانی منتشر شد. الناز شاکردوست اولین بازیگر این مجموعه است که نامش اعلام شده. این بازیگر پس از یک دهه دوری از نمایش خانگی با پذیرفتن پیشنهاد بازی در «اَزازیل» به این مدیوم بازگشته و پاییز امسال جلوی دوربین این مجموعه خواهد رفت. 10 سال غیبت شاکردوست در سریال‌ها و بازگشت او به نمایش خانگی در روزگاری که دوران اوج خود را در سینما سپری می‌کند، حضور این بازیگر در «اَزازیل» را به خبری کنجکاوی برانگیز تبدیل کرده است.
ورود موفقیت‌آمیز به نمایش خانگی
الناز شاکردوست با سریال «قلب یخی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی وارد نمایش خانگی شد. این مجموعه سال 89 مخاطبان فراوانی داشت و مورد توجه قرار گرفت. این بازیگر سال 90 در «قلب یخی 2» هم ایفای نقش کرد اما این فصل به اندازه فصل اول موفق نبود. شاکردوست در فصل سوم از این مجموعه جدا شد، کارگردانی «قلب یخی 3» را سامان مقدم برعهده گرفت و سریال با ترکیب جدیدی از بازیگران جلوی دوربین رفت. این بازیگر پس از «قلب یخی» در سریال دیگری بازی نکرد اما سال 91 با شرکت در مسابقه «رالی ایرانی»، باز هم در نمایش خانگی دیده شد.
بازگشت با «اَزازیل»
پس از «رالی ایرانی»، الناز شاکردوست فعالیت خود را تنها در سینما پیگیری کرد و در نمایش خانگی غایب بود. این بازیگر تقریبا از اواسط دهه 90، تصمیم‌های تازه‌ای برای ادامه حضور خود در سینما گرفت و روال متفاوتی نسبت به قبل در پیش گرفت، در نتیجه جایگاه خود را به عنوان بازیگر فیلم‌های گیشه‌پسند تغییر داد و با بازی در فیلم‌های مهم و نقش‌های سخت، به استقبال موقعیت‌های پرچالش‌ رفت. دو سال قبل هنگام تولید سریال «دراکولا» شایعه حضور الناز شاکردوست در این مجموعه و همکاری او با مهران مدیری شنیده شد اما در نهایت به سرانجام نرسید. حالا در شرایطی که این بازیگر با فیلم‌هایی مانند «شبی که ماه کامل شد»، «تی تی» و «ابلق» ظرفیت‌های تازه‌ای را از توانایی‌اش در بازیگری نشان داده و سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را در فهرست افتخارات خود دارد، در سریال جدیدی به نام «ازازیل» بازی خواهد کرد، با این تفاوت که اکنون جایگاه او نسبت به یک دهه قبل، زیر و رو شده است. حمیدرضا قربانی کارگردان این مجموعه دو فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» و «مغز استخوان» را در کارنامه دارد که مورد توجه منتقدان قرار نگرفتند و فروش خوبی نیز نداشتند.
https://mardomefarda.ir/vdccsmqs.2bqx08laa2.html
منبع : خراسان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما