کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسعه بازی جدید خالقان Disco Elysium با آنریل انجین 5

زومجی , 11 مرداد 1401 ساعت 20:52

تازه‌ترین آگهی استخدام منتشرشده توسط استودیو ZA/UM به اثری با مولفه‌های علمی-تخیلی، موتور گرافیکی آنریل انجین 5 و احتمالا پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای اشاره می‌کند.


به گزارش مردم فردا،در آگهی استخدام نام‌برده، به‌سه موقعیت شغلی برای جذب طراح طرح‌های اولیه‌ی محیطی، جذب رئیس بخش طراحی محیط و جذب یک کارشناس برای بخش فروش و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای اشاره شده است.

آگهی مرتبط با جذب طراح طرح‌های اولیه‌ی محیطی، به دنبال شخصی با مهارت بالا در ایجاد و تجسم جهان‌های تازه و علاقه‌به موضوعاتی همچون فضا و ژانر علمی-تخیلی است. در بخش الزامات این آگهی استخدام، موضوعاتی همچون توانایی فرد مورد نظر جهت طراحی «محیط‌های غیر-زمینی» به‌میان آمده است.

در آگهی استخدامی که استودیو ZA/UM برای جذب رئیس تیم طراحی محیط منتشر کرده است، از ساخت بازی با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 صحبت می‌شود.
همانطور که پیش‌تر ذکر شد، آخرین آگهی استخدام به‌ جذب یک متخصص برای واحد فروش و بخش پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای اشاره می‌کند. هنوز مشخص نیست که چنین موضوعی قرار است به‌ شکل مستقیم در بازی بعدی این تیم به‌ کار گرفته شود یا خیر.
در جزئیات این آگهی استخدام، پیرامون مسئولیت این شخص در به‌ حداکثر رساندن و تنوع بخشیدن به‌جریان‌های درآمد-محور بازی اصلی، محتویات اضافه‌شونده و لایو-سرویس صحبت می‌شود.

فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که در چه زمانی، تیم نام‌برده از بازی بعدی خود رونمایی می‌کند؛ چرا که یک یا چند آگهی استخدام را صرفا نمی‌توان برای یک پروژه درنظر گرفت. بالاخره ممکن است تیم نام‌برده درحال جلو بردن چند پروژه باشد.


کد مطلب: 10688

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/10688/توسعه-بازی-جدید-خالقان-disco-elysium-آنریل-انجین-5

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir