کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشکل انتخاب پنالتی‌زن در PSG

ایسنا , 11 مرداد 1401 ساعت 22:11

سرمربی پاری سن ژرمن هنوز پنالتی زن اول تیمش را مشخص نکرده است و این باعث شده تا بین ستاره های تیم ناهماهنگی بوجود بیاید.


به گزارش مردم فردا،به نقل از RMC، پاری سن ژرمن یکی از پرستاره ترین تیم های حال حاضر  فوتبال جهان است. در این تیم فرانسوی بازیکنان سرشناس و بزرگی مثل لیونل مسی، نیمار، کیلیان ام باپه و سرخیو راموس حضور دارند که هر تیمی آرزو دارد تا یکی از آنها را در اختیار داشته باشد.
البته حضور ستاره‌های بزرگ مشکلات خاصی را در هر تیمی هم به وجود می آورد که این درباره پاری سن ژرمن صدق می‌کند.
شبکه RMC فرانسه از نخستین مشکل جدی و بحران کریستف گالتیه سرمربی جدید پاری سن ژرمن خبر داد. این شبکه اعلام کرد که گالتیه هنوز پنالتی زن نخست تیمش و بازیکنی که پشت ضربات آزاد قرار بگیرد را مشخص نکرده است.
در پاری سن ژرمن بازیکنانی مثل مسی، نیمار، ام باپه و حتی راموس حضور دارند که همگی در زدن ضربات پنالتی و آزاد تبحر دارند و در صورتی که پنالتی زن نخست اعلام نشود ناهماهنگی زیادی در تیم به وجود خواهد آمد.
در دیدار  اخیر برابر نیس این نیمار بود که پنالتی را تبدیل به گل کرد این درحالی است که در بازی های دوستانه پیش از فصل راموس پنالتی زد.
البته فصل قبل این ام باپه بود که پنالتی زن نخست تیم پاریسی بود.
شبکه RMC اعلام کرد که سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن باید هر چه سریعتر پنالتی زن نخست تیمش را انتخاب کند در غیر این صورت این موضوع باعث ناهماهنگی در تیم خواهد شد.
پاری سن ژرمن نخستین جام خود را با کریستف گالتیه به دست آورد. این تیم دردیدار برابر نانت توانست با 4 گل به پیروزی دست پیدا کند تا شروع امیدوار کننده ای با سرمربی جدید خود و در غیاب ام باپه داشته باشد. این برای یازدهمین بار در تاریخ این باشگاه فرانسوی بود که قهرمانی در این جام را به دست آورد.


کد مطلب: 10662

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/10662/مشکل-انتخاب-پنالتی-زن-psg

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir