تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۲
جالب است ۰
تیم ملی شطرنج ایران که در مسابقات المپیاد جهانی شرکت کرده است، در بخش بانوان به پیروزی رسید درحالی که مردان شطرنج ایران مقابل کانادا به تساوی رضایت دادند.
توقف مردان شطرنج ایران مقابل کانادا/ بانوان پیروز شدند
به گزارش مردم فردا،تیم ملی شطرنج بانوان و مردان ایران که در چهل و چهارمین دوره مسابقات المپیاد جهانی شطرنج در شهر چنای هند شرکت کرده‌اند، در دور چهارم این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند. تیم مردان شطرنج ایران که به مصاف تیم ملی  شطرنج کانادا رفته بود به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رسید.  
در این بازی مقصودلو و دانشور به تساوی رضایت دادند. طباطبایی در این دور توانست حریف آمریکایی خود را شکست دهد و ایدنی مقابل حریفش شکست خورد تا شطرنج ایران با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شود.
در بخش بانوان، تیم شطرنج ایران مقابل نیجریه قرار گرفت و به برد قاطع ۴ بر صفر دست یافت. در این بازی علی نسب، مهدیان، زاهدی فر و اصغرزاده مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.
در پایان ۴ دور از این رقابت‌ها در بخش بانوان، تیم ملی شطرنج آذربایجان در صدر قرار دارد. همچنین تیم ملی لهستان و اوکراین به ترتیب در رده‌های دوم تا سوم این مسابقات جا گرفته اند. تیم شطرنج زنان ایران با کسب پیروزی در آخرین بازی، در رده ۳۱ این مسابقات ایستاد.
در بخش آزاد، تیم مردان شطرنج ایران با توقف مقابل کانادا در رده ۱۶ رده بندی قرار گرفته است. تیم دوم هند پیشتاز این مسابقات است.
https://mardomefarda.ir/vdcdf90f.yt0z96a22y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما