تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۷
جالب است ۰
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از بازگشایی محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال
به گزارش مردم فردا،سرهنگ احمد شیرانی با اعلام بازگشایی محور چالوس و آزادراه تهران - شمال گفت: از ساعت ١٩:٣٠ دیروز دو محور کرج-چالوس و آزادراه تهران- شمال به دلیل وقوع آبگرفتگی و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی مسدوده شده بودند که از حدود یک ساعت پیش و پس از انجام تمهیدات لازم و نیز رفع خطر این دو دوباره بازگشایی شده و تردد به آرامی در آنها در حال انجام است.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت:  گزارش‌ها حاکی از ترافیک روان در تمامی جاده‌های کشور است و تنها ترافیک پرحجم و روان در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و همچنین محور شهریار تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس و زرنان تا پل فتح گزارش شده است. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: هیچگونه مداخله جوی در حال حاضر در جاده‌های کشور گزارش نشده است. 

وی درباره محورهای مسدود شده نیز گفت: جاده امام‌زاده داوود همچنان و تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین دو محور ریگان - ایرانشهر و رودبار - زهکلوت - دلگان دو محور شریانی دارای انسداد هستند. در دو محور نیز محدودیت تردد با تغییر مسیر انجام شده که عبارتند از محور بندرخمیر - بندرلنگه در محدوده روستای کنخ که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می‌شود و محور اهرم - فراشبند که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین اهرم - برازجان - کلمه - بوشکان - فراشبند انجام می‌شود.

شیرانی با بیان اینکه محور لاسم - ارجمند تنها محور دارای انسداد فصلی است، گفت: محورهای جوزم - دهج، جیرفت - اسفندقه، رودبار - کهنوج، مهرستان - ایرانشهر،  مهرستان - هیدوج و سی سخت - پادنا نیز جزو محورهای مسدود غیرشریانی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.
https://mardomefarda.ir/vdchw-nz.23nvidftt2.html
منبع : ایسنا
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما