کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه عدم همکاری مدعیان قهرمانی لیگ برتر با تیم مهدوی‌کیا

مهر , 10 مرداد 1401 ساعت 21:00

دبیرکل فدراسیون فوتبال در جلسه با مسئولان سازمان لیگ خواستار رسیدگی فوری به تخلف باشگاه ها در قبال تیم فوتبال امید شد.


به گزارش مردم فردا،تیم فوتبال امید ایران اردوی تدارکاتی خود برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را در حالی آغاز کرده است که باشگاه‌های لیگ برتری کمترین میزان همکاری را با این مجموعه داشته‌اند.
همین امر درخواست مهدی مهدوی کیا سرمربی امید برای کناره‌گیری این تیم از حضور در مسابقات قونیه ترکیه شده است اما حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون با آن مخالفت کرده است.
کامرانی فر در جلسه با غلامرضا جباری مسئول کمیته جوانان فدراسیون توضیحات وی را درباره کمبود بازیکن پذیرفت تا در جلسه فوری با مسئولان سازمان لیگ خواستار پیگیری آنها در تعامل با باشگاه‌ها شد.
دبیرکل فدراسیون با رجوع به مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال خواهان حضور حداقل دو بازیکن از هر باشگاه در لیگ برتر شده است که این درخواست با مخالفت باشگاه‌هایی همچون استقلال، پرسپولیس، سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز همراه شده است.
حضور پر رنگ بازیکنان جوان در ترکیب اصلی تیم‌های مدعی قهرمانی باعث مخالفت سرمربیان آنها با درخواست تیم امید شده است اما کامرانی فر اصرار به حضور پررنگ آنها در اردوی تیم امید دارند.
با این حال کامرانی فر تصمیم دارد تمام تلاش خود را برای حل مشکل کمبود بازیکن تیم امید ادامه دهد تا شاگردان مهدوی کیا با حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی کسب تجربه کرده و آماده حضور در مقدماتی انتخابی المپیک پاریس شوند.
میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال نیز نشستی را با مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار خواهد کرد تا بخشی از مشکلات مالی جاری تیم امید را برطرف کند.
باشگاه‌های مدعی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی حاضر به تعامل با تیم امید نیستند که اکثر سرمربیان این تیم‌ها در گفتگو با مهدوی کیا به او قول هرگونه همکاری داده بودند اما حالا راضی به انجام این کار نیستند.
یاسین سلمانی، امیر علی صادقی، محمدمهدی احمدی، آریا برزگر، میلاد کر، مهدی هاشم نژاد جزو شاخص‌ترین غایبان اردوی تیم امید بودند.


کد مطلب: 10612

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/10612/ادامه-عدم-همکاری-مدعیان-قهرمانی-لیگ-برتر-تیم-مهدوی-کیا

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir