کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمجید فدراسیون جهانی هندبال از تاریخ‌سازی کشورمان

فارس , 11 مرداد 1401 ساعت 5:00

فدراسیون جهانی هندبال در گزارش بازی خود در خصوص دیدار دختران نوجوان کشورمان و سنگال به تمجید از عملکرد ملی‌پوشان ایران پرداخت.


به گزارش مردم فردا،تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان که برای نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت دارد در 2 بازی مرحله مقدماتی مقابل ازبکستان و سنگال پیروز شد تا صعود خود را به دور بعد و حضور در جمع 16 تیم برتر قطعی کند.
فدراسیون جهانی هندبال در گزارش بازی روز دوم مسابقات اشاره‌ای به بازی ایران در این مسابقات داشت و نوشت: تیم ملی ایران در اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان تاکنون بیشترین امتیاز را کسب کرده، یعنی 4 امتیاز در 2 مسابقه. آنها پس از غلبه بر ازبکستان با نتیجه 47 بر 31، بار دیگر قدرت آتشین خود را به نمایش گذاشتند و سنگال را در دوئل اولین‌ها شکست دادند.
الناز یارمحمد که در بازی قبل مقابل ازبکستان با 20 سیو چهره برجسته بازی شده بود، عملکرد چشمگیر دیگری از خود به نمایش گذاشت و 15 شوت را متوقف کرد. در خط حمله هم فاطمه مریخی عالی کار کرد و 12 گل به ثمر رساند. با برتری مقدونیه مقابل ازبکستان صعود این کشور و ایران به مرحله بعد قطعی شد و این یک موفقیت برای تازه‌کاران آسیا خواهد بود.
تیم ملی هندبال دختران کشورمان امروز دوشنبه استراحت دارد و فردا در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل مقدونیه میزبان این دوره از مسابقات قرار می گیرد.


کد مطلب: 10609

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/10609/تمجید-فدراسیون-جهانی-هندبال-تاریخ-سازی-کشورمان

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir