کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رندرهای جدید سامسونگ گلکسی واچ 5 و 5 پرو منتشر شدند

دیجیاتو , 9 مرداد 1401 ساعت 23:30

رندرهای جدید سری گلکسی واج 5، این ساعت‌های هوشمند را در زوایای مختلف و رنگ‌های متنوع نشان می‌دهند.


به گزارش مردم فردا،سامسونگ اواخر هفته آینده یعنی 19 مرداد یک رویداد آنپکد برگزار می‌کند که انتظار می‌رود در آن شاهد رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند این کمپانی باشیم. حالا پیش از این مراسم، رندرهای باکیفیت جدیدی از گلکسی واچ 5 و 5 پرو افشا شده‌اند.

منبع معتبر دنیای فناوری، «ایوان بلس» به همراه وب‌سایت 91mobiles این رندرها را منتشر کرده‌اند. همانطور که گفتیم سری گلکسی واچ 5 در رویداد هفته آینده سامسونگ معرفی می‌شود؛ رویدادی که احتمالا میزبان گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 به همراه ایرباد بی‌سیم بادز 2 پرو هم خواهد بود.

رندرهای سری گلکسی واچ 5
این اولین باری نیست که ایوان بلس رندرهای نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ را منتشر می‌کند، با این حال رندرهای جدید رنگ‌های متنوع سری گلکسی واچ 5 را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد مدل پرو در دو رنگ وارد بازار می‌شود، در حالی که کاربران ظاهرا می‌توانند نسخه استاندارد را در 5 رنگ مختلف سفارش دهند.
 

همانطور که در رندر بالا مشاهده می‌کنید، مدل استاندارد و پرو گلکسی واچ 5 از طراحی نسبتا متفاوتی بهره می‌برند. دو ساعت سمت راست مدل پرو را به نمایش می‌گذارند، در حالی که 3 دستگاه دیگر، نسخه استاندارد هستند.

گلکسی واچ 5 پرو در نسخه 45 میلی‌متری روانه بازار می‌شود، در حالی که نسخه استاندارد را می‌توان در نسخه‌های 40 و 44 میلی‌متری سفارش داد. مدل پرو نسبت به استاندارد حاشیه‌های بزرگتری اطراف نمایشگرش دارد و همچنین ضخامتش بیشتر است.

این سری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ به دو دکمه فیزیکی در سمت راست مجهز شده‌اند که در میان آن‌ها یک حفره به چشم می‌خورد؛ حفره‌ای که احتمالا مربوط به میکروفن می‌شود.

طبق شایعات مدل پرو تا 3 روز شارژدهی خواهد داشت که البته این شارژدهی روی دست خریدار هزینه اضافه خواهد گذاشت. گفته می‌شود مدل وای فای این محصول با قیمت 430 یورو وارد بازار می‌شود، در حالی که مدل استاندارد تنها 10 یورو گران‌تر از گلکسی واچ 4 خواهد بود.


کد مطلب: 10584

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/10584/رندرهای-جدید-سامسونگ-گلکسی-واچ-5-پرو-منتشر-شدند

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir