تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲
جالب است ۰
سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مبلغی که صفرزاده از فدراسیون طلب دارد در مقابل دوچرخه‌ای که در اختیارش بوده، ناچیز است.
گروکشی بین رکابزن المپیکی و فدراسیون دوچرخه‌سواری؟
به گزارش مردم فردا،محمود وفایی در مورد اینکه سعید صفرزاده گفته است، فدراسیون دوچرخه سواری از سال گذشته طلب 30 میلیون تومانی او را نداده است، اظهار داشت: بله او مبلغی را از فدراسیون طلب دارد، اما از سوی دیگر یک دوچرخه هم از المپیک به صورت امانت در اختیارش است که باید تحویل فدراسیون بدهد. با همه این شرایط چک او آماده و با این رکابزن در آینده تسویه حساب خواهد شد.
وی در مورد اینکه او معتقد است این پول از سوی کمیته واریز شده و فدراسیون پرداخت نکرده است، گفت: اگر واریز شده باشد، فدراسیون هم پرداخت می‌کند و چیزی که من اطلاع دارم، هنوز واریز نشده است. البته این مبلغ زیاد نبوده و در مقابل دوچرخه‌ای که حدود 200 میلیون تومان قیمت دارد و در اختیار است، ناچیز است.
سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اینکه آیا فدراسیون در این مورد گروکشی می‌کند، تاکید کرد: گروکشی نیست، سعید صفرزاده یکی از رکابزنان خوب ما است و دوست نداریم بین او و فدراسیون کدورتی به وجود بیاید. این قضیه هم به زودی حل می‌شود. او باید د.چرخه را هم تحویل دهد تا دیگر ملی پوشان هم بتوانند از آن استفاده کنند.
وفایی در خصوص اینکه صفرزاده گفته است مسئولان فدراسیون او را از تیم ملی فراری‌ دادند، عنوان کرد: این این حرف‌ها نظر شخصی او است، اما ما کم لطفی در حق این دوچرخه سوار نکردیم. حتی برای بازی های کشورهای اسلامی هم او را به اردو دعوت کردیم، اما خودش نیامد.
https://mardomefarda.ir/vdcbgsb8.rhbg0piuur.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما