کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش سرمربی پورتو به درخواست جدایی مهدی طارمی

مهر , 9 مرداد 1401 ساعت 11:11

بعد از قهرمانی پورتو در سوپرجام پرتغال با درخشش مهاجم ایرانی خود، مهدی طارمی از توندلا به عنوان تیم خوش یمن نام برد. سرمربی پورتو هم به درخواست طارمی برای جدایی از پورتو واکنش نشان داد.


به گزارش مردم فردا،تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دیدار سوپرجام پرتغال موفق شد با سه گل تیم توندلا را شکست بدهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو ستاره این تیم بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند و روی یک گل دیگر هم تاثیر مستقیم داشته باشد. طارمی در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.
طارمی هشتمین جام را به کونسیسائو داد
گلزنی طارمی و قهرمانی پورتو بازتاب بسیار گسترده‌ای در مطبوعات پرتغال داشت. روزنامه «اوجوگو» خبر قهرمانی پورتو را روی جلد خود کار کرد و نوشت که گل و پاس گل طارمی «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو را به هشتمین جام خود در این تیم رساند.
روزنامه «رکورد» هم با انتشار عکس طارمی و خبر قهرمانی پورتو روی جلد خود نوشت: «طارمی بریس کرد (دو گل زد) و کونسیسائو در کسب بیشترین جام در پورتو با آرتور ژورژه برابری می کند».
طارمی: توندلا برای من خوش یمن است
مهدی طارمی چهره اول این بازی که نشان داد انگیزه زیادی برای فصل جدید دارد، بعد از این مسابقه گفت: خوشبختانه ما یک عنوان دیگر کسب کردیم و از این بابت بسیار خوشحالیم. در طول بازی خیلی جنگیدیم و همیشه تمرکز داشتیم. ما شخصیت خود را نشان دادیم و این چیزی بود که ما را به پیروزی رساند. حمایت هواداران را در هر بازی احساس می‌کنیم. ما به آنها افتخار می‌کنیم و آنها به ما کمک زیادی می‌کنند. بدون آنها ما هیچ چیز نیستیم.
وی درباره گلزنی در این بازی هم گفت: گاهی اوقات مهاجمان تیم‌هایی دارند که برایشان خوش شانس هستند. فکر می‌کنم توندلا تیم خوش یمن من است. همیشه تمام تلاشم را برای پورتو انجام می‌دهم و بسیار خوشحالم.
واکنش سرمربی پورتو به جدایی طارمی: جوابی ندارم!
اما در نشست خبری این مسابقه، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو تاکید کرد که در گفتگو با رئیس باشگاه پورتو اعلام کرده به تمام بازیکنانش نیاز دارد و نباید بازیکن دیگری از پورتو به فروش برود.
در پایان این نشست خبری، خبرنگار سی. ام. تی.وی پرتغال سئوالی پرسید که ظاهراً به مذاق کونسیسائو خوش نیامده است. این سئوال درباره صحبت‌های اخیر طارمی مبنی بر تمایلش برای جدایی از پورتو در سن سی سالگی است که جنجال زیادی در پرتغال به پا کرد و اینکه آیا طارمی امروز تعهدش را به پورتو نشان داد؟
کونسیسائو در حالی که مات و مبهوت به نظر می‌رسید، ابتدا گفت: من جوابی ندارم. هیچ پاسخی برای آن وجود ندارد.
وی سپس بدون اشاره به نام طارمی، از خبرنگاران پرسید: در بازی چه اتفاقی افتاد؟ بهترین بازیکن زمین چه کسی بود؟


کد مطلب: 10555

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/10555/واکنش-سرمربی-پورتو-درخواست-جدایی-مهدی-طارمی

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir