تاریخ انتشار :شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۸
جالب است ۰
یکی از نگرانی‌های مشترک در میان تمامی صاحبان گوشی‌های هوشمند، حافظه‌های پر از عکس‌ها و سایر اطلاعات خصوصی این دستگاه‌ها در هنگام سپردن آنها به مراکز تعمیرات است. حالا اما سامسونگ با قابلیتی به نام «Repair Mode» یا «حالت تعمیر» می‌خواهد به این نگرانی‌ها پایان دهد.
سامسونگ خیال مشتریان را برای تعمیر گوشی راحت می‌کند
به گزارش مردم فردا،به گفته سامسونگ، این شرکت یک ویژگی حیاتی تحت عنوان حالت تعمیر را به گوشی‌های خود در بازار کره جنوبی افزوده است. با فعال شدن ویژگی مذکور تعمیرکاران تنها به موارد ضروری دسترسی خواهند داشت، بدین ترتیب کاربران می‌توانند اطمینان یابند که اطلاعات خصوصی آنها در حین فرایند چند روزه تعمیر دست‌نخورده و ایمن باقی خواهند ماند.

این ویژگی جدید و مفید همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا نوع داده‌هایی که ترجیح می‌دهند از دسترس خارج شوند را هم انتخاب کنند.

ویژگی حالت تعمیر در گوشی‌های سامسونگ
گفتنی است که دسترسی به گزینه این ویژگی تازه سامسونگ در تنظیمات گوشی و از بخش Battery and Device Care صورت می‌گیرد و در صورت فعال شدن موجب راه‌اندازی مجدد دستگاه خواهد شد.

راه‌اندازی مجدد دستگاه در ادامه سبب می‌شود تا هیچ فرد دیگری غیر از خود کاربر به داده‌های تعیین شده مانند عکس‌ها، پیام‌ها، اطلاعات حساب‌های کاربری و غیره دسترسی نداشته باشد. البته در این حالت اپلیکشین‌های پیش‌فرض شرکتی به عملکرد طبیعی خود ادامه خواهند داد.

در ادامه کاربران همچنین برای غیر‌فعال‌سازی ویژگی حالت تعمیر باید دوباره گوشی را خاموش و روشن کنند و با استفاده از اثر انگشت یا کشیدن الگو احراز هویت شوند.

 لازم به ذکر است با اینکه تاکنون به تاریخ دقیقی برای عرضه این قابلیت اشاره نشده اما ویژگی جدید سامسونگ از طریق یک بروزرسانی‌ ابتدا برای سری گلکسی S21 منتشر خواهد شد و در آینده مدل‌های بیشتری را تحت پوشش قرار خواهد داد. همچنین گفته شده که کاربران سایر کشورها نیز به زودی این ویژگی را دریافت خواهند کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcgun9q.ak9zt4prra.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما