کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمدخانی: امیدوارم برابر ازبکستان برنده از زمین بیرون بیاییم

مهر , 8 مرداد 1401 ساعت 20:30

مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران پیش از مصاف با تیم ازبکستان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: امیدوارم در برابر این تیم برند از زمین بیرون بیاییم.


به گزارش مردم فردا،نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان از امروز شنبه هشتم مردادماه با حضور ۳۲ تیم در شهر اسکوپیه مقدونیه شمالی آغاز می شود. تیم ملی هندبال دختران ایران هم به واسطه اولین قهرمانی خود در آسیا جواز حضور در این رویداد را کسب کردند.
فاطمه محمدخانی مربی تیم ملی هندبال دختران جوان کشورمان بعد از برگزاری اولین تمرین رسمی این تیم در سالن بوریس تراژکوفسکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ما یک تمرین خوب و با نشاط را در سالن اصلی مسابقات برگزار کردیم. در این جلسه تمرینی دو ساعته بار دیگر نکات لازم را به بازیکنان یادآور شده و مروری بر روی تمرینات قبلی داشتیم.
وی افزود: ما طبق گروه بندی اعلام شده در گروه دوم با تیم های ازبکستان، سنگال و مقدونیه شمالی میزبان این رویداد درمرحله مقدماتی هم گروه هستیم.
مربی تیم ملی هندبال زنان کشورمان خاطرنشان کرد: در اولین بازی ساعت ۱۸:۳۰ امروز شنبه به وقت ایران به مصاف ازبکستان خواهیم رفت. ما برابر این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا برنده بودیم و با شناخت کاملی که روی این تیم داریم امیدواریم این بار هم برنده از میدان بازی بیرون بیاییم.
وی خاطرنشان کرد: تمام برنامه ریزی ما روی این دو بازی بعد است چرا که این دو تیم از قاره اروپا مهد هندبال و قاره آفریقا که در هندبال قدرتی هستند آمده اند. ما فیلم های بازی این دو تیم را دیده ایم و باید بازی های این دو تیم در برابر هم را هم ببینیم و برای بازی برابر آنها برنامه ریزی کنیم.
محمدخانی تصریح کرد: اگر بتوانیم امروز برابر تیم ازبکستان پیروز شویم قطعا شرایط برای ما بهتر خواهد شد. تیم ما با یک ذهن برنده وارد زمین مسابقات می شود و این مسئله برای ما بسیار اهمیت دارد. اگر بتوانیم برابر هر سه تیم نتیجه بگیریم برای اولین بار در تاریخ این رشته به دور بعد مسابقات صعود خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: در صورت صعود به دور بعد به جمع ۱۶ تیم اول جهان راه خواهیم یافت و این اتفاق برای ما یک اتفاق تاریخی است.


کد مطلب: 10508

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/10508/محمدخانی-امیدوارم-برابر-ازبکستان-برنده-زمین-بیرون-بیاییم

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir